برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی با موضوع خلیج فارس در مجتمع آفرینش

همزمان با ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس مجتمع آفرینش کانون بندرعباس با برگزاری فعالیت های متنوع این روز مهم را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ فاطمه غفاری مسئول مرکز مجتمع آفرینش از برپایی نمایشگاهی با عنوان دریا به معرفی کتاب هایی با موضوع دریا از انتشارات کانون پرورش فکری در حوزه داستان، شعر، علمی، سرگرمی در مرکز خبر داد.

وی گفت: مربیان مجتمع آفرینش با برگزاری فعالیت هایی همچون معرفی ایام وقایع به علت نامگذاری این روز به نام روز ملی خلیج فارس پرداختند و از جاذبه ها و ویژگی های منحصر به فرد خلیج فارس سخن گفتند.همچنین بیش از صد کودک و نوجوان مجتمع آفرینش با حضور در گالری این مجموعه آثار برتر کودکان و نوجوانان استان در حوزه نقاشی و عکاسی مشاهده کردند.

غفاری افزود: پخش فیلم و برگزاری کارگاه قصه گویی با عنوان آزادسازی جزیره هرمز از دیگر برنامه های این مجتمع فرهنگی هنری بود که به داستان آزادسازی جزیره هرمز از دست پرتغالی های استعمارگر پرداخت.

گفتنی است، در این مناسبت بیش از ۷۵۰ نفر از برنامه های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی مجتمع آفرینش با موضوع خلیج فارس بهره مند شدند.

برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی با موضوع خلیج فارس در مجتمع آفرینش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =