درخشش اعضا نوجوان مجتمع کانون اصفهان در دومین رویداد ملی استاپ موشن

مراسم پایانی دومین رویداد ملی استاپ موشن جمعه شب ۱۵ اردیبهشت به همت حوزه هنری کودک و نوجوان با برپایی بازارگاه و ارائه آثار تولیدی برگزار و برگزیدگان این رویداد ملی معرفی شدند که در این میان اعضای مجتمع کانون استان اصفهان خوش درخشیدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، دومین رویداد ملی استاپ موشن را از ۱۳ اردیبهشت به دبیری محسن مشرقی آغاز شد و پس از پشت سر گذاشتن برنامه‌های گوناگون ایده یابی، تکنیک و محتوا به آیین اختتامیه آن رسید که در این میان اعضای مجتمع کانون استان اصفهان خوش درخشیدند .

 اعضا مجتمع کانون اصفهان (   آلا طاهر فر ، کیانا ارست و مهدیه شهبازی ) در دومین رویداد ملی استاپ موشن با برپایی بازارگاه و ارائه آثار تولیدی و کسب رتبه دوم استان و در مرحله دوم به دعوت از حوزه هنری طی سه روز همایش و تولید یک اثر پویانمایی با عنوان پیشرفتها ( که شامل پیشرفتهای در ساخت داروها ، پهباد وانرژی هسته ای ... )  ،  خوش درخشیدند  . در این رویداد در مرحله ی دوم ملی ۳۰ اثر به مرحله اجرایی رسید که اعضا مجتمع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جز برترین های راه یافته بودند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =