نمایشگاه آثار نقاشی بشیر نظری در گالری مجتمع آفرینش کانون کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نمایشگاه آثار نقاشی بشیر نظری نقاش کرمانشاهی در گالری مجتمع فرهنگی هنری آفرینش کانون کرمانشاه افتتاح شد. محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان گفت: ظرفیت مجتمع فرهنگی هنری آفرینش از نظر دارا بودن یک گالری مجهز برای برپایی نمایشگاه‌های مختلف ما را بر آن داشت تا سلسله نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و مفهومی را در این گالری تدارک ببینیم.
 زنجانی ضمن تبریک هفته معلم ادامه داد: در اولین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های گالری آفرینش بر آن شدیم تا در راستای آشنایی نوجوانان و همکاران هنرمند کانون، از آقای نظری یکی از هنرمندان خوب استان دعوت کنیم تا مجموعه‌ای از آثار خود را به مدت یک هفته برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد.
 زنجانی ضمن دعوت از نوجوانان و عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه بیان داشت: نمایشگاه آثار نقاشی استاد بشیر نظری از ۱۶ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل گالری مجتمع آفرینش واقع در سه راه ۲۲ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه آثار نقاشی بشیر نظری در گالری مجتمع آفرینش کانون کرمانشاه افتتاح شد

مجموعه آثار نقاشی‌ که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است با تکنیک‌های رنگ روغن و میکس‌مدیا اجرا شده و این نقاشی‌ها با محوریت زنان کُرد، اسطوره‌ها و شاهماران خلق شده‌اند. سمبولیسم‌، سورئالیسم و اکسپرسیونیسم از مکاتب پرتکرار در نقاشی‌های این نمایشگاه است.

نمایشگاه آثار نقاشی بشیر نظری در گالری مجتمع آفرینش کانون کرمانشاه افتتاح شد

بشیر نظری نقاش و مدرس نقاشی، متولد اول دی‌ ماه ۱۳۵۵ شهرستان صحنه است. او لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و ۲۷ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش را دارد. ۱۵ سال سابقه‌ی تدریس در دانشکده‌های هنر، برپایی ۸ نمایشگاه انفرادی طراحی و نقاشی، شرکت در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی ، شرکت در بیش از ۵۰ ورک‌شاپ طراحی و نقاشی، برگزار کننده‌ بیش از ۵۰ ورک‌شاپ طراحی و نقاشی، نفر دوم مسابقات کشوری نخستین جشنواره معلمان هنرمند سراسر کشور، نفر سوم جشنواره کشوری نقاشی، جزء ۸ نقاش برتر کشوری در جشنواره نقاشی آیات قرآنی، داور جشنواره‌های طراحی و نقاشی کشوری، منطقه‌ای و استانی و چاپ کتاب مجموعه آثار نقاشی، از افتخارات این هنرمند کرمانشاهی است...

نمایشگاه آثار نقاشی بشیر نظری در گالری مجتمع آفرینش کانون کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه آثار نقاشی بشیر نظری از ۱۶ الی ۲۱ اردیبهشت ساعت ۹ الی ۱۷ از سر محل کالری فرهنگسرای آفرینش واقع در سر ۲۲ بهمن در حال برگزاری است...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =