دو عنوان تازه از مجموعه کتاب‌های مو ویلمز در نمایشگاه کتاب

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو عنوان کتاب جدید به نویسندگی مو ویلمز را در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دو عنوان کتاب با نام‌های «کبوتر ساندویچ پیدا می‌کند!» و «کبوتر باید به مدرسه برود!» به نویسندگی مو ویلمز و با ترجمه علی خاکبازان منتشر شده است.

«کبوتر باید به مدرسه برود» درباره کبوتری است که باید به مدرسه برود اما برای نرفتن بهانه می‌آورد و می‌گوید همه چیز را می‌داند و لازم نیست به مدرسه برود. یا صبح‌ها دیر بیدار می‌شود یا می‌گوید ممکن است معلم کبوترها را دوست نداشته باشد.

دو عنوان تازه از مجموعه کتاب‌های مو ویلمز در نمایشگاه کتاب

«کبوتر ساندویچ پیدا می‌کند» هم داستان کبوتری است که یک ساندویچ خوشمزه پیدا می‌کند آن‌قدر خوشحال می‌شود که می‌خواهد تمام آن را یک جا ببلعد؛ اما بعد... یک جوجه اردک ناقلا و گرسنه از راه می‌رسد و کمی از ساندویچ را می‌خواهد.

کتاب‌های «کبوتر ساندویچ پیدا می‌کند» و «کبوتر باید به مدرسه برود» هرکدام در ۳۶ صفحه و به قیمت ۵۵هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

دو عنوان تازه از مجموعه کتاب‌های مو ویلمز در نمایشگاه کتاب

پیش از این کتاب‌های «کبوتر باید حمام کند!»، «نگذار کبوتر تا دیر وقت بیدار بماند!»، «چرا به جوجه اُردک کلوچه دادند؟» و «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» از این نویسنده از سوی انتشارات کانون منتشر شده بود.

بر اساس این خبر کتاب «کبوتر باید حمام کند!» نیز به تازگی بازنشر شد و شمارگان آن در چاپ چهارم به ۱۲هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است.

این کتاب‌ها با رعایت کامل قوانین بین‌المللی نشر (کپی‌رایت) و اجازه رسمی آزانش ادبی Wemick & Pratt از کشور آمریکا به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

دو عنوان تازه از مجموعه کتاب‌های مو ویلمز در نمایشگاه کتاب

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =