نشست اعضا شورای شهر سرکان، خیرین فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان

طی نشست اعضا شورای اسلامی شهر و خیرین فرهنگی سرکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان در مورد تعمیر و تجهیز مرکز سرکان به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در طی نشستی اعضای شورای شهر سرکان، مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان و همچنین خیرین فرهنگی سرکان ضمن بازدید از کانون سرکان به مسائل عمرانی و اجرای برنامه های کانون پرورش فکری سرکان به گفتگو نشستند.

فلاحی مسئول کانون سرکان ضمن تقدیر از حضور و دغدغه فرهنگی هنری مسئولین شهر سرکان از ۱۷ سال فعالیت های اجرا شده در این مرکز برای کودکان و نوجوانان گزارش های را ارائه کرد.

فلاحی در این نشست به مسائل عمرانی و فرهنگی پیش رو پرداخت و از حاضرین انتظار همکاری و حمایت همچون گذشته را خواستار شد.

سپس آقای محسن شکوه رییس شورای اسلامی شهر سرکان از اهداف و بستر سازی مناسب و همچنین فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای جذب حداکثری کودکان و نوجوانان در شهر سرکان برای حاضرین مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه امیر فضلعلی نماینده خیرین فرهنگی سرکان در مورد تعمیر و تجهیز تنها سالن سینما سرکان که در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان صحبت کرد و افزود میتوان با همکاری و همدلی مسئولین و خیرین سرکان این محل را تجهیز و تکمیل کرد تا بتوانیم با اکران فیلم، برپایی جشن ها فضای شادی را برای کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها ایجاد کرد.

افضلعلی افزود: از پتانسیل خوب و متخصص کانون پرورش فکری سرکان می توان در بحث امید آفرینی و نشاط جامعه کمک گرفت و این درخواست نیاز به حمایت خیرین و مسئولین شهر را همراه باید داشته باشد تا مربیان کانون سرکان بتوانند به راحتی به اجرای برنامه ها و فعالیت ها بپردازند.

نشست اعضا شورای شهر سرکان، خیرین فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =