کد خبر: 325367
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
بازدید 194
جشن فرشته‌های قرآنی در کانون اردبیل برگزار شد

جشن فرشته‌های قرآنی، پیش از ظهر روز پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در سالن جعفر ابراهیمی(شاهد) اداره کل کانون اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان با بیان اینکه مراسم و جشن‌های بانشاط خاطرات زیبا و فراموش نشدنی را برای کودکان خلق می کند، گفت: جشن فرشته‌های قرآنی با مشارکت اداره‌های کل کانون پرورش فکری، فرهنگ وارشاد اسلامی، ستاداقامه نماز، ستاد کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان و موسسه‌ی جامعه النور اردبیل، با حضور جمعی از کودکان قرآن‌آموز و اولیای آن‌ها در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ نماز و تشویق کودکان به انجام این فریضه‌ی الهی برگزار شد.

جشن فرشته‌های قرآنی در کانون اردبیل برگزار شد

وی همچنین از برگزاری آیین بزرگداشت مقام شامخ شهدا در این مراسم خبر داد و خاطر نشان کرد: در این محفل معنوی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی ۳۴۰۰ شهید استان یاد و نام این عزیزان گرامی داشته شد.

معاون فرهنگی کانون تصریح کرد: اجرای نمایش عروسکی و سرود، قصه‌گویی، پخش انیمیشن، برگزاری مسابقه، و اجرای همگانی سرود سلام فرمانده از دیگر برنامه‌های این جشن بود که در پایان با اهدای هدایایی از کودکان شرکت کنندگان در این مراسم تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =