رونمایی از کارت اعتباری ویژه کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری

«کانون کارت» عنوان کارتی اعتباری است که برای بهره‌مندی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از خدمات پرداخت‌های اعتباری و قسطی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به‌منظور بهره‌گیری هوشمندانه از فناوری‌های نوین و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کانون تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین کانون و شرکت ایزایران وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منعقد شد که نخستین بند آن به همکاری و مشارکت در فراهم‌آوردن زیر ساخت‌های پرداخت اعتباری و قسطی برای کارکنان کانون اختصاص دارد.

این تفاهم‌نامه سه ساله به امضای حامد علامتی مدیرعامل کانون و سعید بیگدلی مدیرعامل شرکت ایز ایران رسید و در جریان برگزاری همایش مدیران کل کانون سراسر کشور در تهران از «کانون کارت» رونمایی شد.

علامتی در ابتدای این جلسه عنوان کرد: این طرح در جهت تکریم  و ارائه تسهیلات رفاهی به همکاران  و مربیان کانون انجام شده است و همه ۸ هزار همکار رسمی و قراردادی کانون تحت پوشش این کارت قرار خواهند گرفت و امیدوارم با اعطای این کارت توان خرید کارکنان کانون افزایش یابد.

سعید بیگدلی مدیرعامل شرکت ایز ایران نیز با تبریک هفته معلم گفت باعث افتخار این مجموعه است که در خدمت کانون هستیم. ما در این مجموعه آمادگی داریم تا از تمامی توانمندی‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و الکترونیک وزارت دفاع به عنوان خادم مردم برای مجموعه‌های آموزش‌و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کنیم.

سید مسعود سیدطالبی، مدیر توسعه کسب و کار شرکت ایز ایران نیز توضیح داد: ایز ایران یک شرکت کاملاً دولتی و زیرمجموعه وزارت دفاع است که در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. این شرکت اولین کارت اعتباری خود را در سال ۷۹ با عنوان ثمین کارت ارائه کرده است و بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در حوزه IT و فناوری اطلاعات را داراست.

وی خدمات و مزایای این کارت را تشریح کرد و گفت: کارکنان کانون با این کارت می‌توانند پرداخت‌های اعتباری خود و همچنین اقساط خود را با تنفس ۶۰ روزه انجام دهند و همچنین با استفاده از بن‌های ریالی موجود از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

وی همچنین افزود با استفاده از این کارت، کارکنان کانون برای خرید اقساطی نیازی به ضامن، چک و گواهی کسر از حقوق نخواهند داشت.

سیدطالبی همچنین توضیح داد: افراد با این کارت خواهند توانست از طیف مختلفی از خدمات مانند کالای دیجیتال، مواد غذایی، خانه و آشپزخانه، خدمات بیمه‌ای، فرهنگ‌وهنر، درمان و سلامت، پوشاک و هدایا و خدمات و تأسیسات و رستوران و گردشگری استفاده کنند. فروشگاه‌های معتبر و متنوعی هم در سراسر کشور طرف قرارداد این شرکت هستند و افراد می‌توانند به صورت اقساطی و یا به شکل بن اعتباری از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده، ایز ایران در بهبود و توسعه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه‌های مختلف با کانون مشارکت خواهد کرد.

همایش مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =