کد خبر: 325454
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
بازدید 273
گردهمایی مربیان مسئول و مربیان فرهنگی کانون کرمان برگزار شد

اولین گردهمایی مربیان مسئول و مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با حضور سرپرست و کارشناسان اداره‌کل کانون در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در نشستی که شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور نجمه‌خاتون خداترس سرپرست، علی زواری مسئول حراست، کارشناسان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و مربیان مسئول و فرهنگی تشکیل شد به سوال‌ها و ابهامات مربوط به مراکز فرهنگی‌هنری استان پرداخته شد.

بنابر این خبر، در ابتدای این نشست خداترس سرپرست کانون استان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های همه همکاران استان بیان کرد: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  بیش از نیم قرن در حوزه تخصصی کودک و نوجوان فعالیت های مطلوب و تاثیر گذاری انجام داده است همه ما موظف هستیم جهت مرجعیت کانون تلاش نماییم.

وی افزود: با توجه به این‌که طرف حساب ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بچه‌ها هستند و آن‌ها قرار است سربازان امام زمان(ع) باشند و ما مدیون ۲۶۰ شهید کانون هستیم رسالت و وظیفه ما در قبال کودکان و نوجوانان سنگین و قابل تامل خواهد بود.

خداترس در ادامه درباره تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت تشریح کرد: تمامی مربیان ادبی و هنری پاره‌وقت استان در سه مرحله و ابتدا با گزینش استانی و در مرحله بعدی با گزینش تخصصی از سوی تهران تمام وقت فرهنگی‌ادبی و فرهنگی‌هنری خواهند شد و این اتفاق تا ابتدای تیرماه سال جاری عملی خواهد شد.

سرپرست کانون استان اضافه کرد: مربیانی که به هر دلیلی در مراحل گزینش امتیاز کافی را به دست نمی‌آورند یک فرصت شش ماهه برای توانمندسازی و گزینش مجدد خواهند داشت.

همچنین، در ادامه این گردهمایی مریم نیک‌نفس رییس امور اداری و هادی سروستانی کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی پاسخگوی سوال‌های مراکز فرهنگی هنری در بخش مالی بودند که مهرداد حدادی مربی مسئول فرهنگی کانون رفسنجان به نمایندگی از سوی همه همکاران مطرح کردند.

سوال‌های مربوط به بخش‌های فرهنگی، ادبی، هنری، آموزش را فاطمه محمودی مربی مسئول فرهنگی کانون شماره پنج شهر کرمان به نمایندگی پرسید و مهین شهمرادزاده کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری، طیبه اعتمادی کارشناس آفرینش‌های فرهنگی، طیبه شجاعی کارشناس آفرینش‌های ادبی و حمیده صمدانی کارشناس آموزش و پژوهش پاسخگویی کردند.

این در حالی است که، علیرضا ساکت رییس امور اداری به سوال‌های اداری فردوس ابوالحسن‌زاده مربی مسئول فرهنگی کانون ماهان به نمایندگی از همه مراکز فرنگی هنری پاسخ دادند.

بر همین اساس، مرضیه ترابی و رسول تورنجی به ترتیب مسایل مربوط به بخش‌های ارزیابی عملکرد و حراست و مراکز فرهنگی هنری سیار را مطرح کردند و مژگان طیاری کارشناس ارزیابی عملکرد و علی زواری مسئول حراست کانون استان و زهره دهیادگاری کارشناس آفرینش‌های فرهنگی توضیحات لازم را ارایه کردند.

نشست تخصصی سرپرست و کارشناسان آفرینش‌های فرهنگی کانون استان با مربیان مسئول و فرهنگی پایان‌بخش این گردهمایی بود.

گردهمایی مربیان مسئول و مربیان فرهنگی کانون کرمان برگزار شد

گردهمایی مربیان مسئول و مربیان فرهنگی کانون کرمان برگزار شد

گردهمایی مربیان مسئول و مربیان فرهنگی کانون کرمان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =