اولین نشست از سلسله نشست‌های طرح "هوای تازه"

واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، اولین نشست از سلسله نشست‌های طرح"هوای تازه" را با هدف فعال سازی کارگاه‌های تخصصی شعر پیشرفته در مرکز شماره یک برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ این نشست کارگاهی با مشارکت مربی ادبی مرکز میزبان؛ مریم بیات تبار  و فاطمه سیاحتی؛ مربی و مدرس حوزه شعر در راستای اهداف پیش بینی شده این طرح  برگزار شد.

فاطمه سلیمانی عنوان کرد: این طرح از برنامه‌های پیش‌بینی شده­ی کتاب برنامه‌ی عملیاتی واحد آفرینش‌های ادبی در سال جاری است که با هدف پویایی کارگاه های شعرسرایی و داستان نویسی خلاق در سطح پیشرفته و همینطور هم‌افزایی و توانمندسازی مربیان ادبی در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و در مراکز تحت پوشش این طرح در 6 ماهه ابتدای سال جاری برگزار خواهد شد. به همین منظور گام اول این طرح در کارگاه شعرسرایی خلاق مرکز شماره یک کلید خورد انتظار می رود با اجرای این طرح در مراکز تحت پوشش این طرح، شاهد پویایی مجدد کارگاه‌های شعرسرایی خلاق و رونق دوباره کارگاه های داستان نویسی خلاق باشیم.

 مسئول اجرای این طرح و کارشناس آفرینش‌های ادبی استان ؛ پویایی کارگاه‌های تخصصی شعر سرایی خلاق، فعالسازی انجمن شاعران نوجوان با اعضای تازه نفس و استفاده از ظرفیت مربیان توانمند و متخصص در حوزه‌ی شعر و داستان را از اهداف کیفی این طرح عنوان کرد.  

اولین نشست از سلسله نشست‌های طرح "هوای تازه"

اولین نشست از سلسله نشست‌های طرح "هوای تازه"

اولین نشست از سلسله نشست‌های طرح "هوای تازه"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =