کد خبر: 325486
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
بازدید 110
 جلسه توجیهی پروژه تبدیل وضعیت مربیان پاره وقت استان ایلام برگزارشد

جلسه توجیهی پروژه تبدیل وضعیت مربیان پاره وقت هنری وادبی استان با حضوراعضای کمیته اجرایی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ،جلسه توجیهی پروژه تبدیل وضعیت مربیان پاره وقت هنری وادبی استان با حضورمدیر کل ،معاون فرهنگی ودیگراعضای کمیته اجرایی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.در این جلسه مدیرکل محترم استان ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق خجسته که با تدابیر موثر مدیر عامل محترم تحقق پیدا کرده وزحمات ایشان به نتیجه رسیده قدردانی نمودو  با توجه به حضور درگرهمایی مدیران کل ، به مواردی اشاره کرد.

فاطمه رستگار ضمن تشکر از معاون فرهنگی کانون استان وتیم اجرایی که سریع پیگیر شیوه نامه شده وجلسات ضروری را برگزار نموده وشیوه نامه را بومی سازی کردند، اعلام کرد:  با توجه به صحبتهای شفاف مدیرعامل واژه پاره وقت در کانون حذف می شود ویک سری نکات باید اعلام که درآن چهارچوب کارشود . وی گفت : با توجه به این که نیروهای قرار دادی تا پایان هرسال قرار داد دارندباید تلاش کنند که برنامه ریزی منسجم داشته باشند ، یکی ازموارد انگیزه بخشی میان همکاران است که اثربخشی باید درآثار اعضادیده شود وبی انگیزه گی از بین برود . همکاران تلاش کنندتافعالیتهاوکارها مطلوب شودوبرگزاری کارگاه ها به حد مطلوب برسد وی ادامه داد:مربیان باید برنامه هایی جهت توانمند سازی خود وبرای تولید محتوا داشته باشند ونسبت به شرح وظایف مکلف وجهت توانمندسازی خود برنامه ریزی مناسب نمایند.

رستگار در ادامه گفت : ارتباط با اعضا ووالدین از موارد بسیار مهم در ارتقای فعالیت ها از جمله کارگاه های تخصصی می باشد زیرانیاز به جذب عضو داریم وکیفیت کارگاه ها از نکات بسیارمهم در جذب عضو است ومربی تخصصی نیاز به تلاش بیشتر در این خصوص دارد وی ادامه داد :ناکارآمدی مربی چه پاره وقت چه قرار دادی قابل قبول نمی باشد زیرا در فرایند برگزاری کارگاه های تخصصی شهریه کارگاهها برگشت خورده ومنبع در آمدی برای استان می باشد.

فاطمه رستگار تصریح کرد: در اجرای فعالیت های کانون نیاز به کارآیی مربیان می باشد ومربی باید با روحیه وآمادگی مناسب در محل کار حضور یابد ونحوه برخورد با عضوبسیار مهم است وهمچنین مربی در طول ماه جهت تکمیل رزومه کاری خود حتما طرح خلاق به همراه آرشیو بندی مناسب داشته باشدزیرا بازدید از مراکز انجام می شود ومربیان در ترتیب کار با اعضا اولویت را برموضوع های تربیتی ودر تمامی فراخوان های استانی وکشوری حضور فعال داشته باشند .

مدیرکل کانون استان باتاکید بر ایجاد کارگروه تازه هنری وادبی جهت تولید محتوا تصریح کرد: عضو از کارگاه ها با دست پر خارج می شود ومربیان در این زمینه کار با موضوعات شور ونشاط وامید وخانواده را مد نظر قراردهند . و ادامه داد: از موضوعات مهم مورد تاکید بحث صرفه جویی در وسایلی است که در اختیار مربی قرار دارد .ومربیان باید از اعضا بخواهد که وسایل مورد نیاز را جهت شرکت در کارگاههای تخصصی به همراه داشته باشند . برقراری نظم وانضباط کاری ، رضایت همکاران وبرنامه های صیانتی وحفظ حرمت ورفتار سازمانی ، رضایت مافوق ، انضباط اداری وارزشیابی از اهمیت زیادی برخوردار است . وی ادامه داد : شئونات اسلامی در مراکز رعایت شود زیرا هر مربی الگویی برای اعضای مرکز است . همچنین تاکید می شود کارشناسان تخصصی در بازدیدهای مراکز ضعف مربیان را نوشته وپیگیر در جهت رفع آن باشند وتاکید شود که انجام کارهای غیر اداری فقط در ساعت غیر اداری باشد.

 رستگار ضمن اشاره به برنامه اربعین وتقدیر از کانون استان ایلام در بین پنج استان ،کانون استان را در این زمینه توانا دانسته وبرای تمامی همکاران ارزوی توفیق  وحال خوب نمودند .

در ادامه معاون فرهنگی و مسئول اجرایی پروژه تبدیل وضعیت نیروهای پاره وقت کانون استان ایلام ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق خجسته ، وتاکید براین که این اتفاق خوب انشاالله برای اعضا نیز بسیار سودمند است تاکید نمودند که باید تلاش کنیم که تشخص فرهنگی داشته باشیم ومربیان باانگیزه ی بیشتردر مراکز به انجام فعالیت بپردازند . 

هاشمی در ادامه به تشریح کامل شیوه نامه وفرمهای مربوطه پرداخت وبا اشاره به شرایط استان در بومی سازی شیوه نامه به موارد لازم در جهت تکمیل فرمها وتوجیه همکاران برای مصاحبه استانی واستفاده از منابع آموزشی پرداخت .

در پایان مربیان سوالات وابهامات خود را با مدیرکل ومعاون فرهنگی در میان گذاشتند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =