رونمایی از طرح استعدادیابی نوجوانان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در حاشیه نشست حوزه ای استان، رونمایی از طرح استعداد سنجی نوجوانان صورت گرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیر کل کانون استان با تاکید بر اهمیت این طرح گفت : یکی از مسائل مهم در حوزه کار کانون، نوجوان محوری است . ما باید استعداد نوجوانان را شناسایی کنیم در این راستا بر آن شدیم که طی فرآیندی از طرح استعدادسنجی نوجوانان بهره گیریم که یک پرسشنامه علمی برگرفته از هالند است و نوجوانان اطلاعات خواسته شده در آن را پر می کنند سپس علاوه بر آن مسئول مرکز هم به ارائه نظر در مورد خصوصیات نوجوان می پردازد و پس از تجمیع، به صورت نهایی ثبت می گردد . 

رونمایی از طرح استعدادیابی نوجوانان کرمانشاه
وی افزود : در این طرح ارزشمند بانک اطلاعاتی در مورد نوجوانان خواهیم داشت که در آن ظرفیت، استعداد، توانمندی، مهارت، شخصیت فرهنگی_ هنری و اجتماعی هر نوجوان بر اساس متد علمی و تجربیات آنها درج می گردد . 
زنجانی بیان داشت : دانش اطلاعات مهمترین سرمایه هر نهادی است که باید آن را به روز کرده و بالا ببریم، برای اجرای این طرح هم پرونده هایی تشکیل شده که با تلاش فاطمه رضایی که از اعضای مرکز ۱۲ بوده انجام شده و طراحی سامانه نیز به کمک کارشناس فناوری اطلاعات استان، دکتر نادر حسینی صورت گرفته است،  وی از زحمات این دو بزرگوار تقدیر نمود و به مناسبت ارج نهادن به زحمات انجام شده، از فاطمه رضایی دعوت کرد که در رونمایی از طرح استعدادیابی نوجوانان روی سن آمده و ضمن همراهی، مراسم رونمایی را اجرا نماید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =