نشست صمیمانه مدیرکل کانون هرمزگان با اعضای نوجوان

اعضای نوجوان مراکز کانون بندرعباس در یک نشست صمیمانه با مدیرکل کانون هرمزگان به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نشست صمیمانه با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از اعضای نوجوان مراکز بندرعباس در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در این نشست که با موضوع برنامه های اوقات فراغت تشکیل شد ؛ پروین پشتکوهی ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای نوجوان گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مامن همه کودکان و نوجوانان این سرزمین می باشد و فرزندان آینده ساز این سرزمین در کانون مهارت های زندگی را آموخته و خودرا برای ساختن آینده بهتر آماده می کنند لذا نظرات شما برای پیشبرد بهتر فعالیت های کانون بسیار مهم و سازنده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گفت: در این نشست در مورد فعالیت ها و فضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با هم به گفتگو خواهیم نشست و جهت ارتقا سطح فعالیت ها از نظرات مشورتی نمایندگان اعضا بهره مند خواهیم شد .

در ادامه این نشست هر کدام از اعضای نوجوان به ارائه مطالبی در خصوص فعالیت ها و انتطاراتشان از فعالیت ها در مراکز کانون پرورش فکری پرداختند برخی از این موارد شامل: نشست آنلاین درخصوص مشاوره ی فرهنگی هنری و ادبی، ایجاد فضای بازی و سرگرمی، وسایل بازی، ایجاد صفحه مجازی اعضای کانون و فعالیت هایشان در مراکز، افزایش تنوع فعالیت های عمومی  و کارگاه ها برای نوجوانان، برگزاری کارگاه های موسیقی و نوازندگی، افزایش تنوع بازی های فکری و ذهنی، نقد فیلم، نشست های دورهمی و گفتگو ، دعوت از هنرمندان و نویسندگان همراه با نشست های نقد و گفتگو با اعضای نوجوان  از عمده درخواستهای اعضای نوجوان بود.

نشست صمیمانه مدیرکل کانون هرمزگان با اعضای نوجوان

نشست صمیمانه مدیرکل کانون هرمزگان با اعضای نوجوان

گفتنی است، هفته های فیلم و دعوت از هنرمندان و نویسندگان و شاعران با حضور اعضای نوجوان از جمله مواردی بود که مدیرکل کانون استان به عنوان ویژه برنامه های پیش رو کانون هرمزگان عنوان کردند.

نشست صمیمانه مدیرکل کانون هرمزگان با اعضای نوجوان

نشست صمیمانه مدیرکل کانون هرمزگان با اعضای نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =