کد خبر: 325599
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
بازدید 128
مجمع همراهان کتاب در کانون استان مرکزی برگزار شد

دومین جلسه نقد کتاب مجمع همراهان کتاب با حضور حسین قربانزاده خیاوی نویسنده و منتقد ادبی در مجتمع کانون استان مرکزی روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ مجمع همراهان کتاب در دومین جلسه نقد کتاب "گریز از سال صفر" با حضور حسین قربان زاده خیاوی نویسنده کتاب در روز چهارشنبه ٢٧ اردیبهشت در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.
 در این برنامه دکتر منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی ، نوروزیه روابط عمومی "فرزانه" کانون استان ، ظهیری کارشناس مسئول ادبی ، مسئولین و مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون شهر اراک  و جمعی از علاقمندان به حوزه ادبیات حضور داشتند.

از آنجا که آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاخر و مشاهیر نویسندگان و جریان سازی در راستای  حضور مستمر شاعران و نویسندگان برتر  در جمع اعضای مراکز فرهنگی هنری استان از اهداف کانون پرورش فکری درسال۱۴۰۲ است موجبات برگزاری  این نشست ادبی رقم خورد.

مجمع همراهان کتاب در کانون استان مرکزی برگزار شد

گفتنی است اعضا و مربیان شهر اراک حاضر در این برنامه نظرات خود را در خصوص کتاب "گریز از سال صفر" با نویسنده این مجموعه مطرح کردند و مورد نقد و بررسی قرار گرفت. شایان ذکر است بعد از برگزاری نقد کتاب، نهالی در محوطه مجتمع کانون پرورش فکری شهر اراک به عنوان یادبود برنامه مجمع همراهان کتاب  کاشته شد.

مجمع همراهان کتاب در کانون استان مرکزی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =