نشست تفاهمی با مسئول قرارگاه جمعیتی استان کرمانشاه

به مناسبت ایام ملی هفته جمعیت و در آستانه روز ملی جمعیت نشست تفاهمی مدیرکل کانون استان با مسئول قرارگاه جمعیتی استان کرمانشاه، با رویکرد اهمیت جمعیت انجام شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آستانه روز ملی جمعیت نشست تفاهمی مدیرکل کانون با مسئول قرارگاه جمعیتی استان با رویکرد اهمیت جمعیت انجام شد .
محمد خیاط زنجانی مدیر کل کانون استان ضمن تاکید بر مقوله اهمیت جمعیت در مسائل حال حاضر کشور گفت : روز ملی جمعیت یک رویداد سالانه است که هر ساله ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می گردد و در واقع این روز به پیشنهاد سازمان ثبت احوال و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصادف با روز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از جانب مقام معظم رهبری، به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی ایران به ثبت رسید . این ایام بهانه ایست که در مورد اهمیت جمعیت و راه های آموزش این مهم به خانواده ها تلاش مضاعفی داشته باشیم و کانون نیز برای تبیین این مساله راهکارهایی اندیشیده و طی فرآیندی اجرا نماید . 
وی افزود : طرح همیاران جمعیت فرصتی است که کانون می‌تواند در این خصوص فعالیت های ارزشمندی را اجرا نموده و با این کار و طی فرآیندی هدفمند سهم خود را در ایجاد پویایی، بالندگی و نوجوانی، تسهیل و ترویج راهکارهای مناسب، اصلاح و تکمیل آموزش های عمومی، تحکیم بنیان و پایداری خانواده و دیگر مسائل موجود به سیاست های کلی جمعیت کمک نماید و با ارائه راهکارهای به روز در امر فرزند پروری و تاکید بر آموزش مهارت های زندگی در راستای آمزه های دینی، نقش خود را در جامعه به شکل پر رنگ تری ایفا کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =