تجلیل سرپرست کانون البرز از کارشناس روابط عمومی استان

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز ضمن تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی در آکاهی بخشی و اعتمادسازی از کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این مقام مسؤول که   به مناسبت هفته‌ی روابط عمومی به همراه جمعی از همکاران ستادی کانون استان،  در اتاق  کارشناس این حوزه حضور یافته بود،   با اهدای لوح تجلیل از تلاش‌های‌ اعظم ذوالفقاری، کارشناس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کانون البرز قدردانی کرد.

تجلیل سرپرست کانون البرز از کارشناس روابط عمومی استان

وی در این دیدار  که ظهر روز دوشنبه اول خرداد ، همزمان با ششمین روز از هفته‌ی روابط عمومی انجام شد، بر لزوم همدلی بین همکاران در راستای پیشبرد فعالیت‌ها تاکید کرد.

سرپرست کانون البرز در بخش‌هایی از متن لوح اهدایی نیز  نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر را رفیع و گرانقدر دانسته و آگاهی بخشی، اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه‌ی آگاه و روزآمد را مستلزم تلاش مضاعف در این عرصه دانسته است.

تجلیل سرپرست کانون البرز از کارشناس روابط عمومی استان

گفتنی است استانداری البرز نیز روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با دعوت از مدیران روابط عمومی و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان ،  مراسم ویژه‌ای را برای قدردانی از همکاران این  حوزه با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان ارشد استان و رؤسای انجمن روابط عمومی و انجمن تخصصی روابط عمومی ایران  به همراه برگزاری دوره آموزشی با دعوت از حمید شکری خانقاه از اساتید پیشکسوت این حرفه،  در آستان امامزاده طاهر (ع) شهر کرج برگزار کرد.

لازم به توضیح است امسال هفته‌ی روابط عمومی و ارتباطات از ۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۲ با شعار« جز از راستی هیچ دم بر نیار» در سراسر کشور گرامی داشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =