بازدید معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از کانون اصلاح تربیت بندرعباس

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تاریخ ۳۰ اردیبهشت طی سفری که به هرمزگان داشت از کانون اصلاح تربیت بندرعباس بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در این بازدید فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، پروین پشتکوهی مدیرکل،نعیم اسدی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان کانون اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها حضور داشتند.

معاون فرهنگی کانون پس از بازدید از بخش های مختلف با نوجوانان حاضر در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس در یک جمع صمیمانه به گفتگو پرداخت.

فلاح در این دیدار صمیمانه با نوجوانان از اندیشیدن و تامل کردن در کار خویش و داشتن امید و پرهیز از ناامیدی سخن گفت.

وی همچنین در خصوص تامین کتاب و فراهم شدن شرایط برای انجام فعالیت‌های ادبی برای نوجوانان قول مساعد داد و گفت: مربی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با انجام فعالیت‌های ادبی نظیر نوشتن خلاق، زمینه رشد نوجوانان در پرورش استعدادهای ادبی را فراهم کند و برای خلق یک اثر ادبی زیبا توسط نوجوانان هدایایی اهدا خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان نیز برای انجام و تداوم فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی در کانون اصلاح تربیت بندرعباس تاکید بسیار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =