هویت آفرینی برای اعضا یکی از اولویت های اصلی کانون پرورش فکری است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سفر استانی به هرمزگان در نشست با کارکنان و مربی مسئولان مراکز کانون استان گفت: هویت آفرینی برای اعضا یکی از اولویت های اصلی کانون پرورش فکری است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور در جمع کارکنان و مربی مسئولان مراکز کانون استان، با اشاره به اینکه هویت آفرینی برای اعضا یکی از اولویت های اصلی کانون پرورش فکری است، اظهار کرد: شاخص‌های اختصاصی زیست بوم استان را جست‌وجو کنید، در واقع باز تعریف نقش مربیان کانون ضرورت است و باید آن را بپذیریم.

وی با تأکید بر کشف نیازهای جدید نسل امروز، افزود: مدل تبدیل محتوا به پیام به گونه ای که اثرگذاری لازم را بر روی کودکان و نوجوانان امروز داشته باشد، یک ضرورت انکارناپذیر است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

هویت آفرینی برای اعضا یکی از اولویت های اصلی کانون پرورش فکری است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، طراحی زیست بوم جدید کودک و نوجوان و حضور کانون در رسانه های مجازی و تلفن همراه به عنوان یک ابزار پرکاربرد را هم مورد تأکید قرار داد و گفت: ثبت نام و ارائه خدمت به شیوه سنتی دیگر جذابیت لازم را ندارد و باید به سمت علم و فناوری حرکت کرد.

فلاح، همچنین خواستار ارائه خدمت فناورانه و طراحی ایده های جدید در بخش های مختلف خدمات کانون پرورش فکری به مخاطبان خود شد و گفت: همه خدمات باید از طریق پلتفرم های روز دنیا و استفاده از فناوری ارائه شود تا اثرگذاری آن ارتقاء پیدا کند.

ورود به بخش تحقیق و توسعه، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی مسلط به فناوری های نوین، بازتعریف فعالیت ها و اقدامات بر اساس نیاز روز و همچنین استفاده از ابزارهای تشویقی و هویت ساز برای اعضاء از جمله مهمترین موارد مطرح شده در نشست معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در جمع کارشناسان ومربیان مسئول مراکز کانون بود.

گفتنی است مربی مسئولان مراکز سراسر استان در این نشست ضمن بیان دغدغه ها و طرح درخواست های خود، با معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور بحث و تبادل نظر کردند و با برخی طرح ها و مدل های نوین خدمات فناورانه به اعضای کانون ها آشنا شدند.

گفتنی است اهدا لوح قدردانی توسط معاون فرهنگی کانون به دو کارمند بازنشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان پایان بخش این نشست بود.

هویت آفرینی برای اعضا یکی از اولویت های اصلی کانون پرورش فکری است

هویت آفرینی برای اعضا یکی از اولویت های اصلی کانون پرورش فکری است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =