کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آموزش سرمایه های انسانی در حوزه کودک ونوجوان حمایت می کند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: این کانون آمادگی دارد در حوزه توسعه سرمایه انسانی به ویژه در بخش آموزش در سطح استانی و ملی ورود کند و در راستای پرورش مربیان توانمند از جمله مدرس خط بریل، مدرس قصه گویی و ...کمک کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، فرهاد فلاح در نشست مدیران فرهنگی استان با اشاره به سرمایه‌گذاری ویژه کانون در بخش قصه‌گویی و برپایی جشنواره ملی قصه گویی خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم این جشنواره به سمت مردمی سازی پیش برود چرا که از ظرفیت های این حوزه می توان برای انتقال مفاهیم استفاده کرد.

وی افزود: قصه گویی به نام کانون پرروش فکری ثبت ملی شده که به‌زودی از آن رونمایی می شود و هم اکنون به دنبال ثبت جهانی آن هستیم وقصه گویی در سطح جهانی ثبت شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، استفاده از ظرفیت هنرهای اصیلی مانند تأتر، سرود و سایر فعالیت های گروهی اینچنینی را یک ظرفیت بزرگ برای پرورش انتقال پیام، پرورش استعداد و بروز خلاقیت های کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: «کانون پلاس» نسخه جدید کنون پرروش فکری در حوزه دیجیتال است که می تواند زیست بوم حوزه کودک و جوان را تحت تاثیر قرار دهد.

فلاح، بافت و پراکندگی استان هرمزگان را یکی از موانع رعایت عدالت در ارائه خدمات کانون پرورش فکری دانست و خاطرنشان کرد: ۱۷۷ کتابخانه سیار در کشور فعال است که سهم هرمزگان از این سبد فرهنگی بسیار محدود است و باید تقویت شود.

این مقام مسئول، با تأکید بر بهره گیری از ابزارهای مالی در حوزه نرم افزاری، بیان کرد: کانون پرورش فکری این آمادگی را دارد که در حوزه توسعه سرمایه انسانی به ویژه در بخش آموزش در سطح استانی و ملی ورود کند و در راستای پرورش مربیان توانمند از جمله مدرس خط بریل، مدرس قصه گویی و ...کمک کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آموزش سرمایه های انسانی در حوزه کودک ونوجوان حمایت میکند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =