جشن روز دختر در مرکز شماره یک بندرعباس

هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و روز دختر ویژه برنامه‌های جشن دهه کرامت و روز دختر در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بندرعباس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) ویژه برنامه‌ ی جشن دختر  با هدف معرفی شخصیت  و الگوپذیری آن حضرت،با حضور اعضای کودک و نوجوان دختر با مشارکت کانون فرهنگی هنری شماره یک بندرعباس ،کتابخانه سیار روستایی و شهرداری منطقه ۴ در کتابخانه مطهری در محله کم برخوردار برگزار گردید.
سمیه اسلامی مسئول مرکز شماره یک گفت : : با حضور دخترها  به همراه مادرانشان در این ویژه برنامه با مناسبت‌ های دهه کرامت، با شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س)، امام رضا علیه السلام آشنا شدند.
در ادامه برنامه مدیر منطقه چهار شهرداری این روز را به همه دختران که در این ویژه برنامه حضور داشتند تبریک گفت و مسابقه ای با عنوان یک جمله با گویش بندری در وصف مادر برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقه اهمیت به زبان مادری  بود.
در پایان این ویژه برنامه ۳۰عنوان کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کتابخانه عمومی مطهری  و همچنین ۸ عنوان کتاب هرمزگان شناسی از کتابخانه عمومی مطهری به کانون اهدا شد.
 گفتنی است قصه‌ گویی، مسابقه ،پخش انیمیشن ،بازی و سرگرمی، اجرای موسیقی شاد و نمایش در این ویژه برنامه اجرا شد.    
از دیگر ویژه برنامه هایی که در دهه کرامت برگزار شد ،برگزاری ویژه برنامه جشن دخترانه در مرکز شماره یک بندرعباس که با حضور اعضای فعال با همکاری شهرداری و والدین برگزار شد. 
سمیه اسلامی افزود:این جشن که با همکاری والدین و شهرداری منطقه چهار برگزار شد .لحظات شادی را با ویژه برنامه های همچون قصه گویی،مسابقه،پخش انیمیشن ،معرفی شخصیت و... رقم زد و در پایان به همه اعضا هدیه روز دختر تقدیم شد.

جشن روز دختر در مرکز شماره یک بندرعباس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =