تماشاخانه سیار کانون کشور وارد خوزستان شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به مناسب دهه با برکت کرامت، در قالب کاروان فرهنگی هنری "مسیر هشتم" شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه ۱۴۰۲ وارد خوزستان شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، کودکان و نوجوانان روستای غزاویه بزرگ اولین میزبانان تماشاخانه سیار کانون است که با حضور کاروان فرهنگی هنری از فعالیت‌های همچون نمایش"کلاغ بلا، توپ طلا" با طراحی و کارگردانی علی یدالهی و نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی، مَنقَبَت‌خوانی با اجرای توانمند محمدرضا معجونی ، سرود و فیلم‌های انیمیشن بهره‌مند می‌شوند.

دومین مقصد اولین روز از حضور تماشاخانه سیار کانون در قالب ویژه برنامه ولادت امام رضا(ع) روستای مظفریه از توابع شهرستان کارون خواهد بود.

گفته می‌شود: تماشاخانه سیار کانون، سوم خردادماه عازم بهبهان از دیگر شهرهای خوزستان خواهد شد و با اجرای فعالیت‌های هنری فرهنگی، لحظاتی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان این شهر فراهم خواهد آورد.

قابل ذکر است؛ متن نمایش"کلاغ بلا، توپ طلا"  مهدی صفاری‌نژاد و بر اساس طرحی از سعید تاجیک نوشته است و از انوش معظمی به‌عنوان شاعر، علی یدالهی طراح صحنه، بنفشه بدیعی طراح عروسک، فریبا دلیری طراح و سازنده ماسک، امیرحسین انصافی آهنگساز و علی یدالهی. شهرام مسعودی و امیر حسین انصافی به عنوان بازیگران این نمایش نام برده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =