کد خبر: 325829
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
بازدید 178
گرامی داشت «دهه‌ی کرامت» در مراکز شماره۲ و ۴ کانون کرج

اعضا و مربیان مراکز ۲ و ۴ کانون کرج با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، دهه‌ی کرامت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، همه ساله فاصله‌ی  روز ولادت حضرت معصومه (س) که روز دختر نامیده شده ‌است تا ولادت با سعادت امام رضا (ع) به عنوان دهه‌ی کرامت نامیده شده و فعالیت‌های ویژه‌ای در مراکز کانون اجرا می‌شود؛ امسال نیز این برنامه‌ها با هدف آشنایی اعضا با شخصیت و ویژگی‌های رفتاری این بزرگواران و وقایع و ایام مذهبی با مشارکت خود اعضا و مربیان مراکز برگزار شد.

در مرکز شماره ۴ کانون کرج اعضا از طریق  معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، معرفی و روخوانی کتاب آن بالا این پایین، برگزاری کارگاه ادبی«اگر جای نویسنده کتاب آن بالا، این پایین بودم آن را چطور تمام می‌کردم؟» با این روزها آشنا شدند.

گرامی داشت «دهه‌ی کرامت» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع« خاطرات من از سفر به قم و مشهد»،  از دیگر برنامه های ویژه‌ی گرامی داشت این مناسبت در این مرکز بود.

گرامی داشت «دهه‌ی کرامت» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

گرامی داشت «دهه‌ی کرامت» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

به گفته نادیا باقری، مسؤول مرکز ۴،  این برنامه‌ها در طول دهه‌ی کرامت در مرکز اجرا شده و بخشی از فعالیت‌ها به خوانش آثار ادبی خلق شده و صحبت در مورد آثار نقاشی تولید شده از سوی اعضا اختصاص خواهد یافت.

گرامی داشت «دهه‌ی کرامت» در مرکز شماره ۴ کانون کرج

میترا فرهادیان مسؤول مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز از اجرای فعالیت های مشابهی در این مرکز خبر داد و اعضا با شرکت  در این برنامه ها از طریق شعرخوانی، سرود، معرفی شخصیت و معرفی کتاب با دهه کرامت و شخصیت و  ویژگی های  امام رضا(ع) و خواهر گرانقدرشان، حضرت معصومه (س)، آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =