دومین روز اکران خصوصی «فیلم اقیانوس پشت پنجره» در مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس

فیلم اقیانوس پشت پنجره روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در سالن سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس بعد از شهرستان میناب برای دومین بار اکران خصوصی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون استان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ زمانی بود که با درایت بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و پیروی خالصانه فرزندان برومند و رشید کشور، روز مقاومت، ایثار و پیروزی در جریان عملیات بیت المقدس رقم خورد و خرمشهر، شهر خون، خدا آزاد کرد در واقع جوانان ایران در هر جایی باشند خوش می‌درخشندو حماسه می آفرینند .
وی افزود: کانون پرورش فکری افتخار میکند که به مدت ۶۰ سال است که به کودکان و نوجوانان در زمینه های تولید کتاب و فیلم و بازی و سرگرمی و نمایش خدمت کرده است.
پشتکوهی گفت: بسیار خرسندیم که کانون پرورش فکری توانسته است جوانان، نوجوانان و کودکان هنرمند و توانمندی را پرورش دهد تا آثاری هنری نظیر فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره » خلق شود. 
 «فیلم اقیانوس پشت پنجره» به نویسندگی و کارگردانی بابک نبی زاده  در سالن سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس بعد از کانون پرورش فکری میناب برای دومین بار اکران خصوصی شد.
این فیلم که از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و بازیگران فیلم از نوجوانان بومی شهرستان میناب، بندرعباس و قشم هستند  به مدت ۸۳ دقیقه برای مخاطبان و علاقمندان نمایش داده شد.

لازم به ذکر است از بازیگران نوجوان و عوامل فیلم بندرعباس در پایان اکران با اهدا لوح تقدیر شد.

فیلم دارای جوایز برگزیده متعددی در کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر  نوجوان از جشنواره کودک اصفهان و همچنین کسب جوایزی از جشنواره های سانفرانسیسکو ، صلح جهانی یونسکو ، جشنواره زیرو پلاس روسیه ، جشنواره کینولاب لهستان سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ و از جمله موفقیت های  فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره بوده است.
گفتنی است، «فیلم اقیانوس پشت پنجره » بعد از میناب و بندرعباس در چهارم خرداد ماه در کانون پرورش فکری مرکز قشم اکران خصوصی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =