مهرواره در کانون ایلام

مهرواره آینده ساختنی است در کانون ایلام برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ، مهرواره اینده ساختنی است با بخش های متنوع و با تجلیل از برترین های کتاب و کتاب خوانی کانون ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،در گرامیداشت جایگاه کودکان ونوجوانان کتابخوان برتر،مهرواره آینده ساختنی است با بخش هایی مانند موسیقی،نمایش،تجلیل از کتابخوانان برتر و مربیان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی  درسالن امفی تئاتر کانون استان ایلام برگزار شد.

بر اساس این گزارش  در مهرواره اینده ساختنی است،امانت کتاب و مسابقات کتابخوانی و نقد کتاب و خواندن کتاب از معیارهایی بوده که در نظر گرفته شده است.در همین راستا در هفته کتاب و کتاب‌خوانی،کانون استان ایلام با توجه به اهمیتی که به کتاب می‌دهد فراتر از برنامه‌های ثابت خود با موضوع کتاب،چندین برنامه استانی را به عنوان ویژه برنامه‌های این هفته به اجرا گذاشت.

ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۳ تا ۳۰ آبان  در مراکز کانون ایلام هم زمان باسایر مراکز کانون سراسر کشور به اجرا در آمدند.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند که امانت کتاب،معرفی کتاب و اهدای کتاب از فعالیت های پایه ی آنها به شمار می آیند.