اجرای طرح گلواژه‌های پایداری در مرکز هفشجان

طرح گلواژه‌های پایداری با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و هنری هفشجان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای کودکان و نوجوانان در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی است، لذا در راستای آشنایی نوجوانان با شخصیت‌های تاثیرگذار و ارزش‌های دفاع مقدس طرح گلواژه‌های پایداری برنامه‌ریزی و اجرا شد.
گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، معرفی نمادها و الگوهای معنویت، مقاومت انتقال ارزش‌ها، حماسه‌ها و ایثار شهدا و رزمندگان به نسل معاصر و نسل های آینده از اهداف شاخص این طرح است. 
برنامه گلواژه‌های پایداری با موضوع دفاع مقدس، محوریت نمایشگاه عکس دفاع مقدس و رویکرد ایجاد ارتباط برنامه با عموم مردم و اعضای کودک و نوجوان از چهارم الی دوازدهم مهرماه از سوی واحد ادبی فرهنگی و هنری مرکز فرهنگی و هنری هفشجان با مسئولیت اجرایی ریحانه کیوانی برگزار شد.
برگزاری ایستگاه ادبی با ارائه دل‌نوشته برای شهدا با عنوان"تو برایم نوشته‌ای من هم برایت می‌نویسم" معرفی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، خوانش وصیت‌نامه شهدا و... جزو بخش‌های مهم ایستگاه ادبی بود و اجرای ویژه‌برنامه گلواژه‌های پایداری با حضور مسئولین، دانش‌آموزان، فرهنگیان و عموم مردم شهر همراه بود.