با حضور نوجوانان اندیشه‌ورز تشکیل شد

اولین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان مدیر کل کانون کرمانشاه

اولین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان مدیر کل کانون استان دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ با حضور نوجوانان اندیشه‌ورز در دفتر مدیر کل تشکیل گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان مدیر کل کانون در دو گروه نوجوانان اندیشه‌ورز پسر و نوجوانان اندیشه‌ورز دختر دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در دفتر مدیر کل برگزار شد.
محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان با تبریک به نوجوانان اندیشه‌ورز گفت: در جامعه‌ی فرهنگی ما همیشه برای کودکان  و حتی جوانان برنامه‌ها و بسترهایی فراهم شده است، اما هیچ‌گاه نوجوان و دوره‌ی نوجوانی جدی گرفته نشده و این در حالی است که نوجوانی دوره‌ای بسیار ارزشمند و حساس برای تربیت و شکل‌گیری شخصیت افراد است. زنجانی با اشاره به اهمیت تشکیل این کارگروه، جایگاه نوجوانان اندیشه‌ورز را در تصمیم‌گیری ها و برنامه‌ریزی‌های کانون برای نوجوانان و حتی کودکان بسیار مهم دانست و از نوجوانان اندیشه‌ورز به عنوان بازوهای مشورتی خلاق و متفکر  مدیر کانون نام برد. 
در این جلسه بعد از صحبت‌های زنجانی، مدیر کل کانون در خصوص هدف و ماهیت تشکیل جلسه از نوجوانان اندیشه‌ورز خواسته شد تا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه‌ی عملکرد و برگزاری جلسات عنوان نمایند. در اولین جلسه کارگروه مشورتی نوجوانان مدیر کل کانون قرار شد تا نوجوانان اندیشه‌ورز به موضوعات و مباحث مهم فکر کرده و اولویت‌های موضوعی خود را برای بحث در جلسات بعدی مطرح نمایند.

امیرحسین فیض‌عسگری، ارشک مظلومی، علی ابراهیمی، ماهان نجفی‌پور، سینا مرادی، یاسین اعتمادی، حسین گلچین و حسین میرزایی نوجوانان اندیشه‌ورز حاضر در گروه پسران بودند که از این بین یاسین اعتمادی به عنوان دبیر جلسات با رای اعضا جلسه انتخاب گردید.
همچنین روبینا محمودی، رومینا محمودی، سوگند میرزایی، زهرا جمشیدی، سونیا غلامی، سارا فتاحی، فاطمه رضایی، مهدیه اسماعیلی، دیانا حصاری، الناز یلوه و مه‌گل کاظمی نوجوانان اندیشه‌ورز حاضر در گروه دختران بوده که از این بین سوگند میرزایی با رای حاضرین جلسه به عنوان دبیر جلسات انتخاب شد.
جلسات نوجوانان اندیشه‌ورز به عنوان کارگروه مشورتی مدیر کل کانون قرار است به صورت ماهانه در دفتر مدیر کل استان برگزار گردد.