مربیان کانون شخصیت هایی تربیتی، فرهنگی، الگو و با سعهٔ صدر هستند

مهدی مظهری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با سلمان اسحاقی نماینده مردم شریف قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ مدیر کل کانون پرورش فکری با نماینده مردم شریف زیرکوه و قاین و همچنین رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در محل مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. 
مهدی مظهری در این دیدار به بیان ظرفیت ها و توانمندی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی پرداخت. وی همچنین گزارشی آماری از فعالیت های کانون و پیگیری هایی که در این زمینه انجام شده ارائه کرد. مظهری در ادامه به بیان نیازها و کمبودهای کانون در استان پرداخت و از نماینده مجلس خواست برای رفع این مشکلات یاریگر کانون باشد. 
سلمان اسحاقی در این دیدار با اشاره به آشنایی خود با کانون و ظرفیت های آن، از تلاش ها و پیگیری های مدیر کل کانون برای توسعه فعالیت های کانون در استان و به خصوص در شهرستان های قاینات و زیرکوه تشکر کرد. اسحاقی ضمن تقدیر از شخصیت مربیان کانون ، از آنان به عنوان الگوی تربیتی ، فرهنگی با سعه صدر نام برد.
 اسحاقی نماینده مجلس در ادامه قول مساعدت به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی جهت حل مشکلات را داده و بر توسعه مراکز کانون در شهرستان های قاین و زیرکوه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =