کد خبر: 339811
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
بازدید 37
حضور اعضای «باشگاه قاف» کانون البرز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

دو نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بی‌المللی کتاب تهران در جمع برگزیدگان باشگاه قاف قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون ، بیست و یکم اردیبهشت و هم‌زمان با روز دختر از برگزیدگان باشگاه قاف در نمایشگاه کتاب تهران و در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی شد.

در این مراسم حامد علامتی، مدیرعامل کانون، تربیت ادبی و هنر نوجوان‌ها را هدف اصلی کانون دانست و افزود: بسیار خوشحالم که هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) در جمع شما نوجوان‌های دختر هستم که مسیر شعر و شاعری را برگزیده‌اید،  چراکه مسیراصلی کانون، تربیت ادبی و فرهنگی نوجوان‌هاست و باشگاه ادبی «قاف» هم، چنین کاری کرده و بهترین‌های ادبیات و شعر را گلچین می‌کند و آن‌ها را به مرحله‌ای می‌رساند که مسیر روشن شعر و ادبیات است.

فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون هم از آغاز به کار اولین دوره باشگاه قاف در داستان نویسی خبر داد و افزود: باشگاه قاف می‌تواند نقش موثری در آینده شعر و داستان این سرزمین داشته باشد. باشگاه شعر به دوره دوم رسیده و باشگاه داستان هم شروع به کار خواهد کرد

 بر اساس این خبر ، پنج نفر از دختران برگزیده باشگاه قاف هم‌زمان با روز دختر به نمایشگاه کتاب و غرفه کانون آمده بودند و به شعرخوانی پرداختند و  به هر کدام از برگزیدگان، ۵۰ دفتر شعر اهدا شد.

کوثر فلاح نژاد، عضو نوجوان مرکز هشتگرد و رها باقری مطلق، عضو نوجوان مرکز شماره 4 کانون کرج، از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز در این نشست حضور داشته و تجلیل شدند.

لازم به توضیح است «باشگاه قاف»باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی کشور است که استعدادهای حوزه‌ی شعر و داستان را از بین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شناسایی کرده و به تقویت آن‌ها کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =