کد خبر: 339847
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
بازدید 71
دومین تماشاخانه سیار کانون به استان فارس وارد می شود

دومین تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک روز، میهمان کودکان استان فارس می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از ورود دومین تریلی تماشاخانه سیار و اجرای تئاتر عروسکی در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار در استان خبر داد وگفت: این تماشاخانه در راستای اجرای برنامه های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق کم برخوردار، و به مناسبت دهه کرامت، به اجرای نمایش می پردازد.


خواجه نژادیان افزود: دومین تماشاخانه سیار کانون در شب ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در جوار حرم احمد ابن موسی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می کند.


وی افزود: تماشاخانه سیار کانون با گروه هنری کاروان فرهنگی هنری مسیر هشتم، با اجرای نمایش خداداد، و به نویسندگی سیروس همتی وبه کارگردانی مهدی خجستگی، بعد از حرکت از شیراز در صبح و شب بیست و چهارم اردیبهشت ماه به ترتیب، در قدمگاه امام رضا در بخش سده اقلید و آباده به اجرای نمایش می پردازد.


خواجه نژادیان در پایان افزود: نمایش خداداد، ماجرای پسر بچه ای است که برای شفای مادربزرگش به سمت مشهد حرکت می کند؛ و در راه با اتفاقات زیادی رو به رو می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =