محرومیت نبود امکانات نیست، بلکه نبود فکر و خلاقیت است

حجت الاسلام اسماعیل آذری نژاد محرومیت را  نبود فکر و خلاقیت دانست و خواستار اجرای برنامه‌های برای پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد؛ سلیمان شهبازی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در دیدار با حجت الاسلام اسماعیل آذری نژاد در خصوص مسائل فرهنگی حوزه کودک و نوجوان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام  اسماعیل آذری نژاد ضمن قدردانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه محرومیت نبود امکانات نیست، بلکه نبود فکر و خلاقیت است افزود: اساس برنامه‌ها باید پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان باشد و این مهم به شیوه‌های مختلف. قصه‌گویی، بازی، تئاتر، کار جمعی، همه همان هدف اصلی یعنی پرورش فکر و خلاقیت را میسر می شود.

وی به استقبال کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ ها در قالب هنر و بازی اشاره کرد و افزود: عدم مهارت‌آموزی و سبک نادرست زندگی باعث آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده در نوجوانان ماست. 

در این دیدار مدیرکل کانون پرروش فکری استان حجت الاسلام اسماعیل آذری نژاد را الگویی موفق از حلقه‌های مردمی در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به حوزه کودک و نوجوانان دانست و از تلاش‌ها و زحمات ایشان تشکر و خواستار تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر با کانون پرورش فکری استان شد. 
شهبازی در ادامه ضمن اشاره به چندین برابر شدن سرعت خدمت رسانی به مردم توسط حلقه های میانی اظهار داشت: کانون پرورش فکری با همه ظرفیت‌های خود از گروه‌های مردمی حمایت خواهد کرد و از حضور آنها در کنار کانون پرورش فکری استقبال می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کانون را پیشران در خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان خصوصا در مناطق کم برخوردار دانست و اضافه کرد: فعالیت‌های کانون در استان در تابستان امسال بسیار متفاوت خواهد بود و روزهای به یاد ماندنی را در مراکز فرهنگی هنری خود برای کودکان و نوجوانان ایجاد خواهیم کرد.
این مقام مسئول آسیب‌های اجتماعی را یک زنگ خطر جدی و پیشگری و کاهش آن‌ها را یک وظیفه عمومی دانست.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =