دوره آموزش بدو خدمت ویژه مربیان کانون استان خوزستان در اهواز برگزار شد

کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت در جهت تقویت و به روز آوری اطلاعات منصوبین جدید مراکز کانون استان خوزستان دوره آموزش بدو خدمت از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مرکز شماره یک اهواز آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون استان خوزستان ، فروغ شاکریان (کارشناس آموزش و پژوهش) عنوان کرد در این دوره ۱۸ نفر از همکاران مراکز  سراسر استان حضور دارند و زیر نظر همکاران ستاد آموزش های لازم را فرا می گیرند.

دوره آموزش بدو خدمت ویژه مربیان کانون استان خوزستان در اهواز برگزار شد

او سرفصل های آموزشی در روز نخست برگزاری را اینگونه برشمرد : آموزش دیویی کتاب بصورت دو کارگاه تئوری و عملی توسط شاکریان و آشنایی با اصول قصه گویی و آموزش کار با سامانه کتابداری و اتوماسیون بترتیب توسط خانم آسیه رحمتی(کارشناس فرهنگی)و آقای دهکردی (معاونت فرهنگی ) آموزش داده شد.  او همچنین اضافه کرد : در این روز احمد بهبهان زاده کارشناس امین اموال استان نیز در خصوص مسائل مهم این حوزه با منصوبین جدید به گفتگو پرداخت.

دوره آموزش بدو خدمت ویژه مربیان کانون استان خوزستان در اهواز برگزار شد

شاکریان پیرامون دومین روز برگزاری این دوره آموزشی توضیح داد: خانم ها جهان گل محمدی و لیلا رحمانیان کارشناسان فرهنگی کانون استان نیز شیوه های فاکتور نویسی ، گزارش نویسی فرهنگی ، پویش کتابخوانی و روش معرفی کتاب را برای حاضرین تشریح کردند.
کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان خوزستان یادآور شد در انتهای این دوره آموزشی خانم ها شهناز ممبنی (کارشناس هنری) و محدثه الماسی (کارشناس آفرینشهای ادبی) شیوه های گزارش نویسی هنری و ادبی را به حاضرین توضیح دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =