رویداد علمی نوجوانان محور درکانون پرورش فکری لرستان برگزارشد

ویژه برنامه تخصصی نجوم، با حضور نوجوانان، اعضای کانون، دانش آموزان، معلمان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، همزمان با هفته نجوم، سمینار تخصصی علمی، با حضور؛ نوجوان، اعضای کانون، دانش آموزان، معلمان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزارشد.
در ابتدای این برنامه نمایشگاه فعالیت ها و توانمندی های اعضای مرکز علوم ونجوم اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان با حضور کودکان ونوجوانان و علاقمندان به علم و علم آموزی، غلامحسین عبدالهی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک خرم آباد و رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان، خانواده ها، مسئولین و جمعی از فعالین حوزه نجوم افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت.
در بخش بعدی این مراسم رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان ضمن تقدیر از نوجوانان عضو کانون به خاطر اجرای این برنامه اظهار داشت: امروز ما شاهد برگزاری یک رویداد علمی به مناسبت هفته نجوم هستیم که برنامه ریزی، همانگی و اجرای آن توسط اعضای نوجوان انجام شده است.
وی با اشاره به بحث نوجوان محوری درسیاست های کانون افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان از حضور نوجوانان کمک گرفته و از آنها حمایت می کنیم.
این مدیر فرهنگی به مشارکت حلقه های میانی در اجرای فعالیت ها و برنامه های مناسبتی نیز اشاره کردو تصریح کرد: در مراکز فرهنگی هنری کانون، در کنار مقلوله آموزش به شناسایی، رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان هستیم.
داوری بیان داشت:  امروز پژوهشهای علمی و اخترشناسی اعضای ارشد مرکز علوم و نجوم کانون استان لرستان ارائه شد و دراین پژوهشها تاثیر هوش مصنوعی بر دستاوردهای دنیای نجوم و اخترفیزیک، آسمان، سیارک ها و ستاره ها و مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
این برنامه با اجرای مسابقه به صورت پرسش نامه از محتوای برنامه های علمی ارائه شده به کار خود پایان داد.

رویدادی نوجوانان محور درکانون پرورش فکری لرستان برگزارشد

رویدادی نوجوانان محور درکانون پرورش فکری لرستان برگزارشد

رویدادی نوجوانان محور درکانون پرورش فکری لرستان برگزارشد

رویدادی نوجوانان محور درکانون پرورش فکری لرستان برگزارشد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =