بازدید مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مشاور معاونت توسعه کانون از مرکز فرهنگی هنری بوموسی

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مشاور معاونت توسعه کانون از مرکز فرهنگی هنری بوموسی بازدید و با اعضای این مرکز به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و علی رفیعی مشاور معاونت توسعه کانون پرورش فکری با همراهی پروین پشتکوهی مدیرکل و نعیم اسدی معاون فرهنگی کانون هرمزگان با حضوردر جزیره ابوموسی پس از دیدار با فرماندار این شهرستان از مرکز فرهنگی هنری بوموسی بازدید کردند.
بازدید از سینما کودک بوموسی، خانه دیجیتال مرکز و سوئیت رفاهی بخشی از بازدید این مرکز فرهنگی هنری بود.

بازدید مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مشاور معاونت توسعه کانون از مرکز فرهنگی هنری بوموسی
درادامه این بازدید جلسه ای با زینب مرادزاده مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری بوموسی برگزار شد در این جلسه پیرامون، پیگیری صدور مجوز راه اندازی سینما توسط بخش خصوصی ، همکاری فرمانداری بوموسی درتهیه خودرو سیار( ایسوزو ) از ردیف بودجه فرهنگی، همکاری ستاد کانون در تامین نیرو و تجهیزات واحد سیار، همکاری در افزایش حقوق نیروهای مامور به صورت موقت از استان های دیگر و برنامه ریزی برای اردوی اعضا به مشهد مقدس با همکاری ستاد کانون در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است، در این بازدید که اعضای کودک ونوجوان مرکز نیز حضور داشتند ضمن دیدار صمیمانه با مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری، در خصوص خواسته ها و آرزوهایشان با ایشان به گفتگو نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =