دیدار مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مشاور معاونت توسعه کانون با فرماندار بوموسی

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مشاور معاونت توسعه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سفر به جزیره بوموسی با فرماندار این شهرستان در خصوص جایگاه ارزشمند فعالیت های کانون در مسائل فرهنگی و گسترش فعالیت ها در این جزیره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و علی رفیعی مشاور معاونت توسعه کانون پرورش فکری به همراه پروین پشتکوهی مدیرکل و نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان در سفر یک روزه به جزیره بوموسی با مرتضی احتشام فرماندار ابوموسی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار محمد پور ضمن گفتگو در خصوص مسایل فرهنگی و جایگاه ارزشمند فعالیت ها و برنامه های کانون گفت: با توجه به نیاز این جزیره در صورت تامین یک وسیله نقلیه مناسب از سوی فرمانداری بوموسی، پیگیری کسب مجوز نیرو برای راه اندازی کتابخانه سیار در این شهرستان انجام خواهد شد.
وی مربیان کانون را افرادی عاشق برشمرد و از آنان به عنوان مربیانی کارآمد و خلاق در پیشبرد اهداف فرهنگی نام‌برد.
 وی همچنین  با اشاره به کمبود نیرو درمرکز فرهنگی هنری ابوموسی و نیاز مرکز به برگزاری دو شیفت فعالیت، قول مساعد در جذب نیرو، این مرکز فرهنگی هنری را نوید دادند.
ایشان از موفقیت انیمیشن بچه زرنگ به عنوان یک نمونه ارزشمند تولید فرهنگی نام برد و جایگاه کانون پرورش فکری را در آینده کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند و تاثیر گذار برشمرد.
در پایان این گفتگو فرماندار ابوموسی ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و ارزشمند کانون در رشد و پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این جزیره، کانون را از دستگاه های مهم فرهنگی جزیره برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =