پویانمایی «بزغاله‌های ابری» آماده نمایش شد

فیلم پویانمایی «بزغاله‌های ابری» به نویسندگی و کارگردانی حمید کریمیان از تولیدات جدید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده نمایش شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این انیمیشن موسیقی‌دار با ترکیب تکنیک سه بعدی و دو بعدی با مدت زمان 5 دقیقه اولین تجربه فیلم کوتاه پویانمایی این کارگردان جوان است.
بر همین اساس، در این فیلم که اقتباسی از کتاب «بزغاله‌های ابری» افسانه شعبان‌نژاد است تلاش شده فضایی خیال‌انگیر و کودکانه با موسیقی شاد به نمایش گذاشته شود.
داستان این انیمیشن در مورد بره‌ای کوچک است که در روزی بارانی و مه‌‌آلود در کوهستانی گم شده و هر صدایی او‌ را می‌ترساند تا این‌که چوپانی با نوای دلنشین فلوتش و به همراه گله بزغاله‌های خود برای نجات او از راه می‌رسند و او را به سفری کوتاه و شگفت‌انگیز دعوت می‌کنند بره کوچک شادمانه با آن‌ها همراه می‌شود غافل از این‌که تمام آن‌ها، موجوداتی خیالی و ساخته ذهن او هستند...
ساخت موسیقی این اثر پویانمایی را میلاد موحدی بر عهده داشته و آرمین بهاری طراحی و اجرای صدا، مقداد اخوان طراحی کاراکتر، استوری‌برد و انیماتور دو بعدی و الناز زادباقر سرپرستی انیماتورهای این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.
کریمیان دارای 13 سال سابقه کار در حوزه انیمیشن، جلوه‌های ویژه و تولید بازی‌های رایانه‌ای همچون سرپرستی تیم فنی‌، مدیریت فیلم‌برداری دیجیتال و کارگردانی در تولید بازی‌های رایانه‌ای است.
گفتنی است فیلم پویانمایی «بزغاله‌های ابری» به زودی در قالب مجموعه کتاب فیلم‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز ارایه خواهد شد.