فعالیت‌های کانون در بام تبریز اجرا می‌شود

کانون و سازمان عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این تفاهم نامه که به امضای هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان و برزگر جلالی مدیر عامل سازمان توسعه و عمران و پارک طبیعت رسید، بر استفاده از ظرفیت‌های متقابل این دو نهاد و ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان تاکید شد.
برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی نظیر قصه‌گویی، نمایش خلاق، برگزاری شب‌هّای شعر و قصه، معرفی و عرضه تولیدات فرهنگی کانون نظیر کتاب، سرگرمی‌های سازنده و بازی‌ّهای فکری و عضویت رایگان کودکان و نوجوانان برای حضور در مراکز فرهنگی هنری کانون تبریز و نیز حضور کتابخانه سیار شهری در پارک طبیعت عون بن علی از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است.
هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان در مراسم امضاء این تفاهم‌نامه اظهار امیدواری کرد با عملیاتی‌کردن مفاد این تفاهم‌نامه، مخاطبان بیشتری از فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.
برزگر جلالی نیز با بیان اینکه سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت تبریز آماده اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی با کانون است تصریح کرد: این تفاهم نامه به توسعه کمی وکیفی برنامه‌های فرهنگی هنری در پارک طبیعت کمک خواهد کرد.
گفتنی است در بخش شمالی تبریز ارتفاعات معروف به عینالی ( عون بن علی ) واقع شده است  که  طرح جنگل کاری و تفرجگاهی عون بن علی و  همچنین احداث بنای یادمان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و دفن 8 تن از شهدا در کنار بقعه، احداث تله کابین، رستوران، توربین های بادی، راه های دسترسی، مبلمان شهری و سایر خدمات رفاهی - تفریحی بر زیبایی‌های این تفرجگاه افزوده و باعث گردیده گردشگران بسیاری از این طبعیت زیبا استفاده نمایند.