ویژه‌برنامه‌ی "یکصدا ایران" در مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه

با هدف تحقق شور و نشاط اجتماعی در تمامی مناطق استان، ویژه‌برنامه‌ی "یکصدا ایران" در مرکز شماره ۱۱ شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف تحقق شور و نشاط اجتماعی در تمامی مناطق استان، ویژه‌برنامه‌ی "یکصدا ایران" در مرکز شماره ۱۱ شهر کرمانشاه برگزار شد.
کودکی و نوجوانی از مهم‌ترین فصول زندگی هر فرد در جامعه محسوب می‌شود و پایه و اساس بسیاری از بنیان‌های فکری، اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی هر فرد در این دوران شکل می‌گیرد. بر همین اساس آموزش می‌بایست به سمت یک توسعه‌ی همه‌جانبه در ابعاد اخلاق بشری، معنویت، عدالت، رفاه و برنامه‌های فرهنگی و هنری هدایت شود. 

ویژه‌برنامه‌ی "یکصدا ایران" در مرکز شماره ۱۱ کرمانشاه
"یکصدا ایران" ویژه‌برنامه‌ای است که در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تحقق عدالت تربیتی در کلیه‌ی مناطق استان، طراحی گردیده و در همین راستا آموزه‌های دینی، پرورشی با نگاهی به آرمان‌های ایران اسلامی و... اجرا می‌گردد.
ویژه‌برنامه‌ی "یکصدا ایران" با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبستان شهید قیامی و خانه‌ی احسان محله در مرکز شماره ۱۱ شهر کرمانشاه با اجرای سرود، نمایش، بازی، سرگرمی و مسابقه برگزار شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =