شورای هماهنگی و توسعه‌ی استانی کانون و کانون زبان ایران تشکیل شد

شورای هماهنگی و توسعه‌ی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران با هدف ایجاد هماهنگی بین بخش‌های زیربط و بررسی مسائل و مشکلات کانون زبان ایران در سطح استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره کل استان آذبایجان‌غربی،در اولین جلسه‌ی این شورا معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون استان مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه‌ی این شورا را شناخت و حل مشکلات و مسائل احتمالی موجود در راه کیفیت بخشی به اهداف مشترک اعلام کرد و افزود:دیدگاه مثبت مدیر عامل کانون به تشکیل این شورا باعث ایجاد وحدت رویه بین کانون و کانون زبان و انسجام بیش از پیش در تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود.
در ادامه رسول سیروس رضایی مدیر کانون زبان ایران در استان گزارشی از آمار زبان‌آموزان ارائه کرد.
چگونگی حضور پررنگ‌تر کانون و کانون زبان در مدارس،اطلاع رسانی موثر در خصوص کانون زبان به افکار عمومی،برگزاری کلاس‌ها‌ی کانون زبان در فضا‌ها و کلاس‌های استاندارد آموزشی،حضور مدرسین کانون زبان به نحو مطلوب در شیفت‌های صبح و بعد‌ازظهر در مدارس،کاهش هزینه‌ها موجود از مباحث مورد بررسی در این جلسه بود.
ترکیب اعضاء این شورا در استان‌ها مدیر کل کانون به عنوان رییس شورا،مدیر کانون زبان استان به عنوان نائب‌ رییس و دبیر شورا، کارشناس مسئول مالی استان و در هرجلسه نماینده‌ی کانون زبان با معرفی مدیر کانون زبان و نظارت مدیر کل کانون خواهد بود.
کانون زبان ایران در حال حاضر با 9 مرکز آموزشی شامل 4 مرکز در ارومیه و 5 مرکز در شهرستان‌های خوی ،سلماس،مهاباد و بوکان در حال فعالیت است.