ده سیاست کانون آذربایجان‌غربی در سال 94

معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون استان در اولین جلسه‌ شورای فرهنگی در سال 94،ده سیاست برنامه‌ها و اولویت‌های کانون استان را در سال 94 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،این ده سیاست که بر اساس 14 سیاست کلی اعلام شده از طرف مدیر عامل کانون پیش‌بینی شده است در برنامه‌ریزی فعالیت‌های مختلف حوزه‌ ستادی و مراکز استان مورد توجه قرار گرفته است.
معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون استان،از توجه ویژه به نهاد خانواده در جهت کمک به پایدارسازی اعضا در مراکز،ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها با توجه به اصل خلاقیت،توانمند سازی نیروی انسانی،توجه ویژه به امر نظارت و ارزیابی مراکز،به روزرسانی و تجهیز مراکز به لحاظ کتاب،تامین منابع مطالعاتی و مرکز خاص،اتخاذ رویکرد انگیزشی برای ارتقا بهره وری کاری پرسنل،ارتقا سطح کمی و کیفی فعالیت‌های کتابخانه‌های سیار و پستی،گسترش ارتباطات و تقویت تعامل و انتقال تجربیات با سازمان‌های هم سو،افزایش رویکرد پژوهشی در میان مربیان و اعضا،ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی با عنوان محور توسعه فعالیت با رویکرد افزایش سرانه امانت کتاب را به عنوان ده رویکرد مهم کانون استان در سال 94 اعلام کرد.
قلی‌زاده همچنین افزود:بررسی‌های کارشناسی در خصوص راه‌اندازی مرکز فراگیر در ارومیه انجام‌ شده است،به یاری خدا در کنار ایجاد برخی امکانات در تمام مراکزبرای کودکان و نوجوانان با توانایی‌های خاص،ایجاد مرکز خاص در مرکز مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه یکی از اولویت‌های کاری سال 94 است.
ده سیاست اعلام شده از طرف سرپرست کانون استان در قالب برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی  سال 94 گنجانده شده و اولویت‌های حرکت کانون استان را ترسیم می‌کند.