ویژه برنامه های مرکز نجوم کانون استان به مناسبت روز جهانی نجوم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت روز جهانی نجوم، مرکز تخصصی نجوم کانون استان میزبان اعضا و والدین آنها بود.

در این ویژه برنامه حاضرین ضمن بازدید از آسمان نما و تماشای فیلم های علمی نجوم، با سیارات و منظومه ی شمسی بیش از پیش آشنا شدند. رصد خورشید و آشنایی با نحوه کار تلسکوپ بخش دیگری از این برنامه را به خود اختصاص داد که با حضور معاون فرهنگی کانون استان و استقبال اعضاء برگزار گردید.

نوجوانان همچنین با تصویرسازی داستان نیمه تمام  "یوری در سیاره ناشناخته..." خاطره ی این بازدید را در ذهن خود ماندگار نمودند.

شایان ذکر است مرکز تخصصی نجوم کانون استان همزمان با دهه فجر سال 93 در فضای 100 متری مجهز به آسمان نمای پیشرفته، تلسکوپ و دوربین های باکیفیت بالا، جهت رشد علمی اعضای کانون، دانش آموزان مدارس و سایر علاقه مندان گشایش یافت. حضور مربیان متخصص و مجرب نجوم در کنار آسمان نما، رصد خورشید و کارگاه آشنایی با منظومه شمسی و صور فلکی ویژگی مهم این مرکز تخصصی می باشد.

علاقه مندان می توانند در روزهای زوج از خدمات این مرکز تخصصی به آدرس سه راه سیمین،شهرک ولی عصر،خیابان بانو علویه همایونی،مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون استفاده نمایند.