اعلام اسامی اعضا برگزیده مراکز کانون استان در مسابقات نشریه نگاری و شعرخوانی رضوی

اعضای مراکز شاهین شهر،گز و شماره 2 سمیرم در دو مسابقه نشریه نگاری و شعرخوانی رضوی کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین المللی حضرت امام رضا علیه السلام به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،اسامی برگزیدگان مسابقه نشریه ‌نگاری و شعرخوانی رضوی کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره ‌‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) اعلام شد.
در بخش مسابقه نشریه‌نگاری و در گروه سنی 13 تا 15 سال اثر «خوش‌بوتر از گلاب» کار نگین گوهری، مهشاد علی‌پور، نگین دهقانی، پرستو قربانی با مربی‌گری مریم طالب‌پور از مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر اصفهان به عنوان برگزیده معرفی شدند.
در گروه سنی 16 تا 17 سال نیز اثر «نقشی بر آیینه دل» کار فهیمه حاتمیان، فائزه دهقان و فرشته عباسپور با مربی‌گری اعظم کریمیان ازمرکز گز اصفهان برگزیده شدند.
بر اساس این گزارش، در بیانیه هیات داوران مسابقه نشریه‌نگاری رضوی نیز آمده است: نشریه‌نگاری یکی از خوشایند‌ترین اتفاقات کتاب‌خانه است. رنگ‌ها و کلمه‌ها فقط بهانه‌ای هستند برای دور‌ هم جمع شدن، شکوفایی خلاقیت و پاسخ به پرسش‌هایی متنوع که با خواندن هر کتاب در ذهن کودکان و نوجوانان جرقه می‌زند.    
بر این اساس در این بیانیه به مربیان توصیه شده است تا نشریه‌نگاری را به پویاترین فعالیت مرکز تبدیل کنند و به این ترتیب رنگ‌ها و کلمه‌ها جان می‌گیرند و نقشی ماندگار را بر دیوار کتاب‌خانه به یادگار می‌گذارند.        
هیأت داوران در این بیانیه توجه به انتخاب موضوع خلاقانه و بدیع و توجه به تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، علمی، اجتماعی و اخلاقی شخصیت امام رضا(ع)، تعادل و هماهنگی بین استفاده از ابزار هنر و محتوای نشریه را مورد توجه قرار داده‌ است.     
در این میان، فرزانه رحمانی، مریم حسینیان و نرگس شیخ‌سفلی از داوران مسابقه نشریه‌نگاری رضوی کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره‌‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) هستند.
هم چنین در مسابقه شعرخوانی رضوی و در گروه سنی 14 تا 12 سال فروزان آقائیان از مرکز شماره 2 سمیرم اصفهان با مربی گری معصومه قتبری به عنوان عضو برگزیده معرفی گردید.
فروغ شایگان، حمیرا خدابنده و انسیه موسویان از داوران مسابقه شعرخوانی رضوی کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره‌‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) در این دوره از جشنواره هستند.