آغاز ثبت نام کلاس های ویژه فصل تابستان مراکز کانون استان اصفهان

یکم الی هجدهم خردادماه زمان ثبت نام کلاس های ویژه فصل تابستان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،هم­زمان با نزدیک شدن به فصل تابستان و برگزاری کلاس­های ویژه در کانون استان اصفهان، مراکز فرهنگی هنری کانون مشغول ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه مند به شرکت در این کلاس ها هستند.

مراکز کانون در این فصل با برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی از جمله آشنایی با قرآن،خوشنویسی،نقاشی،سفالگری،خلاقیت ادبی،نمایش عروسکی،پویانمایی،عکاسی،نجوم و.... پذیرای خانواده هایی می باشند که قصد بهره برداری کامل و مناسب از اوقات فراغت فرزندان خود در فصل تابستان را دارند.

فعالیت های مستمر کانون در سه بخش فرهنگی،هنری و ادبی صورت می گیرد.

در بخش فرهنگی برنامه های گوناگونی در قالب 30 فعالیت صورت می گیرد که از این برنامه ها میتوان به قصه­ گویی،شعرخوانی،روخوانی کتاب،معرفی کتاب،بحث آزاد،معرفی شخصیت،کاردستی،بازی و سرگرمی،نمایش و نقد فیلم،نمایش خلاق،اردو و سفر،بازدید و ... اشاره کرد.

کلاس های ویژه تابستان امسال در بخش فرهنگی نیز شاهد کلاس های متنوعی از جمله آشنایی با قرآن، مهارت های خواندن،پرورش خلاقیت،تفکر و پژوهش و نجوم می باشد.

واحد هنری کانون استان اصفهان نیز با فعالیت های جذاب خود در 5 موضوع از جمله نقاشی،خوشنویسی،سفالگری،نمایش عروسکی،عکاسی و ... پذیرای کودکان و نوجوانان اصفهانی است

دیگر واحد کانون بخش ادبی آن است.واحد ادبی نیزبا 5 فعالیت،هم چون دیگر واحدهای کانون مشغول تلاش جهت برآورده نمودن انتظارات کودکان و نوجوانان است.

فعالیت هایی هم چون کارگاه شعر و داستان،طرح های ادبی،اعلام فراخوان های متنوع، اجرای مسابقه و برگزاری شب شعر از جمله این فعالیت ها است.

واحد ادبی نیز در کلاس های ویژه تابستان امسال کلاس های خلاقیت ادبی،آشنایی با متون کهن، کلاس بیست و کارگاه شعر را برای کودکان و نوجونان برگزار خواهد کرد.