مجموعه آثار ادبی کارکنان کانون ایلام منتشر می شود

پس از دریافت اثار ، طرح انتشار کتاب آثار همکاران این اداره کل در مرحله ی آماده سازی و ویرایش ادبی قرار گرفته است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، پس از فراخوان اثار ادبی کارکنان کانون استان برای چاپ ، تعداد 140 اثر به واحد ادبی استان ارسال شده است .بر اساس این گزارش  این طرح در راستای شناسایی استعدادها و قابلیت های ادبی و تقویت بنیان های انگیزشی کارکنان کانون و ثبت و نگهداری آثار ادبی کارکنان به اجرا در آمد و پس از دریافت اثار  طرح انتشار کتاب آثار همکاران این اداره کل در مرحله ی آماده سازی و ویرایش ادبی قرار گرفته است.
و تعداد بیست و سه   نفر ازهمکاران کانون(مربیان ادبی، فرهنگی، مسئول مرکز، خدمات و کارشناس فرهنگی)با ارسال،شعر داستان کوتاه، بازنویسی، بازآفرینی و نقد وتحلیل کتاب در این فراخوان شرکت کردند.
 در صورت موفقیت این طرح و به مرحله ی اجرا رسیدن ،قراراست کتاب یاد شده در پنج قالب ادبی: (شعر، داستان کوتاه،نقد و تحلیل کتاب، بازنویسی و بازآفرینی)در هفته ی کتاب و کتاب خوانی ، منتشر و رونمایی شود.
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی ،هنری در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد