کودکان و نوجوانان گناوه‌ای تابستان امسال صاحب کتابخانه و دیلمی‌ها صاحب واحد سیار و آمفی تئاتر می‌شوند

زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان در دو دیدار جداگانه با پاک نژاد فرماندار گناوه و اسماعیلی فرماندار شهرستان دیلم بر تعامل ، همکاری و حمایت همه جانبه از کانون پرورش فکری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، زهره عالی نسب مدیرکل کانون استان در دو دیدار جداگانه  با پاک نژاد فرماندار گناوه و اسماعیلی فرماندار شهرستان دیلم بر تعامل،  همکاری و حمایت همه جانبه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان‌ها تاکید کرد.
مدیر کل کانون استان در دیدار با پاک نژاد فرماندار گناوه، با اشاره به نیاز اساسی هر شهرستان به مرکز فرهنگی هنری کانون، بر راه انداری مرکز در حال ساخت این شهرستان در آینده نزدیک تاکید و خواهان تجهیز و تخصیص اعتبار در سال جدید به این مرکز فرهنگی هنری شد تا کودکان و نوجوانان این شهرستان اوقات فراغت خوبی را در تابستان پیش رو داشته باشند.
پاک نژاد فرماندار گناوه  نیز با اشاره به ضرورت کانون پرورش فکری برای قشر کودک ونوجوان ابراز امیدواری کرد به زودی مرکز فرهنگی هنری گناوه راه اندازی و تجهیز گردد.
همچنین زهره عالی نسب در دیدار با اسماعیلی فرماندار دیلم ضمن تشکر و همکاری از مشارکت  در برنامه ها و حمایت از کانون این شهرستان و با اشاره به اهمیت مسائل تربیتی و فرهنگی کودکان و نوجوانان خواهان تجهیزو توسعه سالن آمفی تئاتر و گسترش فضای  این مرکز فرهنگی  هنری شد .
اسماعیلی فرماندار دیلم نیز، با توجه به اهمیت آینده قشر کودک و نوجوان از تجهیز و توسعه این مرکز فرهنگی هنری در سال جدید خبر داد و با اشاره به تجهیزات نوین و به روز، جهت مجهز کردن کانون این شهرستان حمایت قاطع خود را اعلام کرد. وی همچنین از مجهز شدن مرکزفرهنگی دیلم  به یک دستگاه خودرو با حمایت فرمانداری این شهرستان خبر داد.
گفتنی است این دیدار صبح روز 5 خرداد ماه انجام گرفت و در حاشیه این دیدار مدیر کل کانون از مرکز در حال ساخت شهرستان گناوه بازدید و با حضور در کلاس‌های هنری مراکز دیلم و گناوه با اعضاء کودک و نوجوان این شهرستانها دیدار کرد.