امروزتمبر ویژه روز جهانی کودک در شهرکرد رونمایی شد

تمبر ویژه روز جهانی کودک امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی به مناسبت روز جهانی کودک رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جشنواره یک هفته با کانون در شهرکرد، اظهار داشت: کانون باید ویژه برنامه‌های متنوع برای کودکان تدوین کند تا با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح برای کودکان، این روز را گرامی بداریم.

یزدان جلالی افزود: کانون به دلیل ارتباطاتی که با کودکان دارد، بیشتر از دستگاه‌های دیگر می‌توانند روحیه و نیازهای کودکان را شناسایی کرده و در راستای تربیت آنها تلاش کند تا خروجی‌های مطلوبی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اقدامات کانون در راستای ترویج بازی‌های رایانه‌ای سالم در بین کودکان و نوجوانان، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای افزایش استفاده از فضای مفید اینترنت و رایانه اقداماتی بسیار مفید داشته و در ساخت انیمیشن نیز فعال است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: درست است که در سطح کلان نسبت به برخی از کشورها از برخی برنامه‌ها عقب هستیم، لیکن اخیرا زیرساخت‌هایی آماده شده که در حوزه کودک و نوجوان بیشتر برنامه کار شود.

جلالی خاطرنشان کرد: در این راستا می‌توان از کشورهای موفق الگوبرداری کرد، به طور نمونه کشور ژاپن یکی از منابع مالی‌اش تولید برنامه‌های رایانه‌ای در حوزه کودک است.

وی با اشاره به اینکه دوران کودکی زمان با طراوت زیستن و شاد زیستن است، گفت: دنیای کودکان سرشار از صداقت و دنیای خالی از حسد و کینه است، مسئولان باید برنامه‌های تدوین کنند که در این دوران کودکان با داشتن امکانات و برنامه‌های ویژه، خاطرات خوبی را همراه خود به مراحل دیگر زندگی خود ببرند.

جشنواره یک هفته با کانون امروز در شهرکرد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد همچنین در این مراسم تمبر ویژه روز جهانی کودک رونمایی شد.