استقبال با اجرای یک سرود محلی

دانش آموزان روستای تنگه ترکمن با اجرای سرودی به زبان محلی به پیشواز مرکز سیار راز و جرگلان رفتند و شور و شعف خود را با این اجرا ابراز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی استقبال چشم گیر کودکان و نوجوانان روستاهای این استان از فعالیت های مراکز سیار هر روز بیشتر از پیش می شود.
«محمد علی مجیدی» مربی مرکز سیار راز و جرگلان در همین رابطه عنوان می کند: دانش آموزان منطقه محروم راز و جرگلان در قالب یک برنامه زمان بندی شده شاهنامه خوانی می کنند و با ادبیات اصیل ایرانی آشنا می شوند.
وی که خیلی از این روزها در هوای سرد زمستای جاده های صعب العبور این منطقه را می پیماید تا کتاب های کانون را به کودکان و نوجوانان مشتاق مطالعه برساند می گوید: برگزاری کارگاه داستان نویسی خلاق گرمابخش کلاس های درس می شود و دانش آموزان همراه فراز و فرود داستان هایشان می شود.
«مجیدی» به بازی با رنگ های اعضای مرکز اشاره می کند و ادامه می دهد: کودکان و نوجوانان این مرکز با تلفیق بازی های سنتی و جدید دست به ابداع بازی هایی نو می زنند و از با هم بودن کنار مربی خود لذت می برند و دنیای جدید را کشف می کنند.