خیرین گتوندی در ساخت و توسعه مراکز کانون شرکت می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: خیرین گتوندی در ساخت و توسعه مراکز کانون این شهرستان شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی با اشاره به این‌که باید از ظرفیت و پتانسیل خیرین گتوندی برای ساخت و توسعه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کنیم از برگزاری جلسه مشترک مسؤولین کانون استان خوزستان، رئیس شورای اسلامی و جمعی از خیرین گتوند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: در این جلسه تفاهم شد که در آینده‌ی نزدیک کار ساخت سالن نمایش کانون این شهرستان با کمک خیرین گتوندی آغاز شود.
وی اضافه کرد: از سوی کانون مسوول پی گیری‌هایی این مهم، به مرضیه حسین زاده مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند واگذار شده است و امیدواریم با همکاری خوب خیرین، فرمانداری و شهرداری این شهرستان به‌زودی شاهد کلنگ زنی آغاز ساخت این سالن جهت خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی باشیم.

گفتنی است: در نشست جمعی از خیرین گتوندی با مسؤولین کانون که در این شهرستان برگزار شد معاون فرهنگی و سرپرست معاونت اداری و مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند حضور داشتند.