کد خبر: 243688
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
بازدید 976
بازدید مدیرکل کانون از مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان بازدید و از نزدیک با مربیان و اعضای کانونی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در پانزدهمین روز تابستان، مهدی جمال با حضور در مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان از کارگاه‌ها و سالن‌آمفی‌تئاتر آن بازدید کرد.
جمال در این بازدید همچون مربیانِ دل‌سوز و مهربان در کنار اعضا قرار گرفت و با حضور در کارگاه‌های خوش‌نویسی، سفال‌گری، قرآن و... لحظاتی شیرین و به‌یاد ماندنی را برای آنان به یادگار گذاشت.
مدیرکل در جمع اعضای مجتمع ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، فعالیت‌های کانون پرورش فکری را به‌عنوان محیطی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت، ارزشمند دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی کانون می‌تواند مخاطبان کودک و نوجوان را در دسترسی سریع‌تر به اهداف تربیتی و آموزشی یاری دهد.
در این بازدید مربی‌مسئول مجتمع طی گزارشی، مسائل موجود را تشریح و نیازهای اساسی مجتمع را عنوان کرد.
شایان ذکر است که این بازدید با هدف آگاهی از شرایط فعلی مجتمع در زمینه‌ی روند اجرای ساخت‌و‌ساز سالن آمفی‌تئاتر(اجتماعات)، گفت‌و‌گو با مربیان کارگاه‌ها و بیان انتظارات مدیرکل از همکاران انجام شد و در پایان به‌منظور بهبود شرایط و وضعیت موجود، قول تسریع در امر تجهیز و تکمیل امکانات به مسئول مجتمع داده شد.