نامه‌ی اعضای نوجوان به دبیرکل سازمان ملل

اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان به‌عنوان مشاور برای دبیرکل سازمان ملل متحد، نامه نوشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با راهنمایی مربیان خود در مسابقه جهانی نامه‌نگاری شرکت و نامه‌های خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند.

براساس این‌گزارش، اعضای نوجوان در چهل و ششمین دوره از مسابقات نامه‌نگاری که از سوی اتحادیه جهانی پست، با هدف افزایش آگاهی نوجوانان از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و ترویج فرهنگ مکاتبه، برگزار شد با موضوع «تصور کنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید، در این‌صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدام‌یک از موضوع‌های مورد بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه‌حلی به وی توصیه خواهید کرد؟» به نگارش نامه پرداختند.

گفتنی است؛ اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه فرهنگی و ترغیب حداکثری اعضای نوجوان به شرکت در این رقابت جهانی با اداره‌کل پست استان همکاری داشت و به‌منظور تسهیل و تسریع فرایند ارسال، از سوی شرکت ملی پست، پاکت‌های ویژه‌ای برای این مسابقه طراحی و در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان در اختیار اعضا قرار گرفت.

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری نیز با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و ادبی، درباره‌ی این موضوع با اعضای فعال خود  گفت‌و‌گو و آنها را به نگارش نامه تشویق کردند.