پایگاه کانون پرورش فکری در دانشگاه سیستان و بلوچستان

در راستای تحقق شعار " بهره‌مندی همه‌ی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری " پایگاه کانون در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، در راستای تحقق شعار " بهره‌مندی همه‌ی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری " پایگاه کانون در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان در این خصوص عنوان کرد: با توجه به توافق کانون و دانشگاه در خصوص گسترش همکاری‌های دو جانبه، پایگاه تابستانی کانون ویژه‌ی فرزندان اعضای هیئت علمی راه‌اندازی شد.

مهتاب سارونی در ادامه افزود: قصه‌گویی، تفکر خلاق، کاردستی و نمایش خلاق فعالیت‌هایی است که برای کودکان در این پایگاه تابستانی ارایه می‌شود.

قابل ذکر است در اجرای طرح کارشناسان کانون استان با حضور در این پایگاه تابستانی، کودکان را در فراگرفتن این مهارت‌ها آموزش می‌دهند.

گفتنی است در توافقی که بین دانشگاه و کانون صورت گرفته هم‌چنین مقرر شده است استادان دانشگاه علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی در برگزاری دوره‌های آموزش برای مربیان و کارشناسان کانون نیز فعالیت‌هایی انجام دهند و کانون هم در سوی دیگر این ارتباط پذیرای دانشجویان دانشگاه باشد و دوره‌های آموزشی برای آنان برگزار کند.