کد خبر: 231345
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
برگزیدگان «روز جهانی قدس» معرفی شدند

ازمیان نزدیک به 5 هزار اثر ارسالی ازسوی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، که درروز قدس،نوشته های خود را درقالب«نامه ای به کودکان غزه»درون صندوق پست اندخته بودند،سه تن به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با برپایی «روز قدس»، این اداره کل با برپایی ایستگاه نامه ای به بچه های غزه و همچنین تهیه ی طوماری برای اعلام حمایت کودکان و نوجوانان کرمانشاهی از کودکان غزه،رنگ و بوی دیگری به راهپیمایی این روز داد.

 

«رضاموزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه باعلام این خبر افزود: امسال با حضور گسترده ی مردم همیشه در صحنه ی کرمانشاه، کودکان ونوجوانان بسیاری نیز هم پای خانواده های خود، دراین راهپیمایی شرکت کرده و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، از کودکان ونوجوانان غزه حمایت کردند.

اگرچه ، در این روز عظیم،راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» ، «مرگ بر آمریکا»، «اسراییل عدوالله»، «آمریکا عدوالله» ضمن محکوم کردن سیاست های قدرت های استکباری، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم پرشور کرمانشاه که در طول مسیر تصاویر امام، رهبری و همچنین پلاکارد نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از سران استکباری حمل می کردند، خواهان پایان اشغالگری در سرزمین اسلامی فلسطین شدند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم آغاز شده است و مردم انقلابی این دیار در هوایی گرم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌پا خاستند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،ساعاتی قبل از شروع مراسم روز جهانی قدس، به برپایی  برنامه های مختلفی همچون ؛ ایستگاه نامه ای به کودکان غزه، تهیه طوماری از امضای کودکان ونوجوانان کرمانشاهی خطاب به دبیرکل سازمان ملل و در حمایت از بچه های بی دفاع غزه، گرفتن عکس یادگاری به عنوان یک کودک فلسطینی، و...پرداخت.

حضور گسترده ی کودکان ونوجوانان کرمانشاهی نشان از شعور ارزشی آنان بود که در تهیه امضا برای طومار اعلام حمایت از کودکان غزه وهمچنین برای نوشتن نامه ای به کودکان بی دفاع ومظلوم فلسطینی،نزدیک به 5 هزاراثر ازسوی شرکت کنندگان جمع آوری گردید.

در بخش نامه ای به کودکان غزه وازمیان انبوه نامه های رسیده که درروز مراسم روز جهانی قدس به داخل جعبه نمادین پستی انداخته شد، پس از داوری این آثار،سه تن از شرکت کنندگان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از میدان انقلاب اسلامی این شهر با اجتماع مردم مومن و انقلابی کرمانشاه که در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی افتخارآفرین بوده‌اند از ساعت 11 صبح امروز آغاز شد که در ادامه حاضران تا مسجد جامع شهر راهپیمایی کردند.